klhegrlkhr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Sikker på at ikke den der ville vært mer logisk om du skrev "høyeste dyret"? Jo, det har du forsåvidt rett i.. Jeg er egentlig mer fan av denne typen vitser: "hørt om maleren som bodde i et dårlig strk?" Eller "hørt om kaffen som var ettertraktet" eller "hørt om snekkeren som listet seg rundt hjørnet" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Bør jeg bytte tilbake til min gamle signatur, eller er denne bedre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg googles vitsen din og synes svaret var veldig morsomt Menneh! Da kunne du jo ha svart daaaaa Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 adrian om det siste jeg kommer til og si før jeg dør: [11:00:57 AM] Adrian Jektvik: "Du, faen - sjekk her 'a! Hold øll'n min.." 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 I haz teeth! The correct answer is a gummy bear Where did George Washington keep his armies? In his sleevies :!: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Bør jeg bytte tilbake til min gamle signatur, eller er denne bedre? Om du er bedre enn alle andre trenger du vel ikke høre andres meninger om signaturen din. Jeg som trodde du skulle bli diktator, vær i det minste litt mer narsissistisk 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) OM NOM NOM ! OM NOM NOM ! VAFLER MED JORDBÆRSYLTE ! OM NOM NOM ! OM NOM NOM ! Endret 25. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jordbærsylte ? Sylte med jordbær på? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva tar jordbæret på seg hvis han fryser? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er sunnmøring. Her sier vi "Sylte" for syltetøy. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Bør jeg bytte tilbake til min gamle signatur, eller er denne bedre? Om du er bedre enn alle andre trenger du vel ikke høre andres meninger om signaturen din. Jeg som trodde du skulle bli diktator, vær i det minste litt mer narsissistisk Jeg mente ikke den linjen, den er perfekt. Jeg mente den linjen over. Før hadde jeg "Jeg siterer kun intelligente mennesker, derfor siterer jeg helst meg selv". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jordbærsylte ? Sylte med jordbær på? om nom nom nom Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Syltesyltesylteeee... Blåbærsylte, jordbærsylte, bringebærsylte. Omnom, jeg spiste bringebærsylte til frokost! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er sunnmøring. Her sier vi "Sylte" for syltetøy. "Her" er vel Oslo, uansett hvor sunnmøring du er? Med mindre du er hjemme, og i tilfelle beklager jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Bringebærsylte er forferdelig. Smaker febernedsettende. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noen som synes skive med syltetøy og brunost er godt? Jeg har fått høre at det er litt merkelig å spise det, men jeg synes det er snop ! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jordbærsyltetøy og brunost=win Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg liker ikke brunost. Jeg er sunnmøring. Her sier vi "Sylte" for syltetøy. "Her" er vel Oslo, uansett hvor sunnmøring du er? Med mindre du er hjemme, og i tilfelle beklager jeg Nei, jeg snakker om "Her" som i sunnmøringens land. Hadde jeg sagt "Her i Oslo", hadde jeg ment her i Oslo. En sunnmøring har alltid med seg Sunnmøre, derfor kan vi si "her" og mene sunnmøre. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg er sunnmøring. Her sier vi "Sylte" for syltetøy. Sunnmøringen har rett uansett 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg