Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg skulker offisielt gym nå. Turn? Nei, takk! God morgen forresten. Fy. Det er ikke hva du gjør som er viktig, men å få kroppen i bevegelse. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men... Men... Åhh... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg hater turn. Jeg liker volleyball og sport med bevegelse, fysisk anstrengelse. Ikke turn... Man ligger og ruller på en matte på gulvet. Hmmm, eg likar turn, fordi eg får bestemme sjølv kva eg vil gjere, og ikkje berre stå og håpe på at nokon får til ein serve. Det er mange element i turn som er vanskelege og ein må vere i bevegelse for å klare. Å rulle på ei matte høyrest meir ut som yoga eller noko slikt bullshit. Btw, fri idag. Tidleg opp utan grunn, woohoo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg driver å leser om treningsrutiner uten maskiner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 turn er awesome om det er ordentlige ting man gjør jeg har nettopp dusja, og er litt lei av knekkebrød, men man tar det man har. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg hater turn. Jeg liker volleyball og sport med bevegelse, fysisk anstrengelse. Ikke turn... Man ligger og ruller på en matte på gulvet. Sier du bare fordi du ikke kan turne. Tror ikke du kan slå hjul eller ta salto med skru Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Skjer med at 99% av trådane i "ubesvarte tråder" og "siste 24 timer" er "diskuter artikler - mobilen.no" ? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Neben den Fernsehapparat hatte sie das alte Gemälde gehängt. Er "den" rett her? Jeg hater turn. Jeg liker volleyball og sport med bevegelse, fysisk anstrengelse. Ikke turn... Man ligger og ruller på en matte på gulvet. Sier du bare fordi du ikke kan turne. Tror ikke du kan slå hjul eller ta salto med skru Jeg kan slå hjul! Med varierende resultat ... Edit: Oh, og så kan jeg ta salto på trampoline! Endret 25. februar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei alle überkönige folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 überkönig er et så tullete ord. Ikke har du laget det selv engang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 überkönig er et så tullete ord. Ikke har du laget det selv engang. Det er sant at jeg ikke har laget det selv. Men det er jo passe überkönig å si det da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noe jeg har lurt litt på. Hvis jeg får mange pluss og en populær post av å poste ett morsomt bilde, også redigerer jeg den til noe rasistisk e.l. Da vil den fortsatt være en populær post? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Helt korrekt, men du vil få smekk på lanken av moderatorene for å endre postens innhold. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan kan man stoppe terrorisme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan kan man stoppe terrorisme? Ved å grafse alle ned i buksa på flyplasser og andre steder. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Interessant. Vil du begrunne dette? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nei, min jobb her i tråden er å komme med ubegrunnede påstander. EN GRUNN FÅR DU ALDRI. HØRER DU, ALDRI! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan kan man stoppe terrorisme? Ved å skape det perfekte samfunn. Da dette ikke er mulig, vil terrorisme alltid være tilstede. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Tviler på det der vil gi meg en sekser på oppgaven. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg