Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Phew,,, Da var 15 eller 16 rapporter behandlet på rappen. Og enda er det flere igjen. Men de gidder ikke jeg ta nå. Var oppe i 40 ubehandlede rapporter tidligere i dag. Aldri vært så mange så lenge jeg har vært moddis. Enten er forumet blitt mer nærtagende eller så har mange moderatorer vært opptatt med andre ting i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør folket oppe så sent? :)

Siste faens nattevakten. Nå er jeg lei. Nok med 3 på rad.

 

Phew,,, Da var 15 eller 16 rapporter behandlet på rappen. Og enda er det flere igjen. Men de gidder ikke jeg ta nå. Var oppe i 40 ubehandlede rapporter tidligere i dag. Aldri vært så mange så lenge jeg har vært moddis. Enten er forumet blitt mer nærtagende eller så har mange moderatorer vært opptatt med andre ting i dag.

Jarmo er mer opptatt av å titte på opera-sangere med store mugger.

 

It is all connected.

Lenke til kommentar

Half-Life 1 er jo über boring i forhold til 2ern :ohmy:

Seriøst, hvordan kan du i det hele tatt sammenligne de to (borsett fra at de er i serie, samme produsent..haha..oki..), HL1 er i en egen klasse for seg selv.

 

Det er noe helt spesielt og eget med HL1 ja :)

 

Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har spilt gjennom det spillet, eller bare surret rundt og herjet, framkalt morsomme bugs , utforsket litt ekstra her og der osv.

 

Greit nok at HL2 tok grafikken og fysikken et steg videre, men innlevelsen og historien gikk mange hakk tilbake. Synd , men sånn ble nå resultatet, ikke misforstå meg HL2 er også et knakende godt spill, bare ikke like bra som HL1 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...