L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kor er det? Uten for østkysten av Afrika... Faen. Da bomma jeg med et helt hav. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er ikke Stillehavet på østkysten av Afrika da? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har lagt meg jeg. Kommer du å holder meg med selskap Nei... Bra! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kor er det? Uten for østkysten av Afrika... Faen. Da bomma jeg med et helt hav. Jeg er ikke noe god i geografi jeg heller, hvis det er noen trøst. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har lagt meg jeg. Kommer du å holder meg med selskap Nei... Bra! det lukter desperat lang vei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er ikke Stillehavet på østkysten av Afrika da? Nei. Det er Det Indiske Hav. Dette er da barneskolepensum, smurfen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Lars, du hadde rett, sånn delvis i alle fall. Alt kommer an på om du regner Det indiske hav som et eget hav eller en del av Stillehavet. Lars, jeg regner Det indiske hav som en del av Stillehavet. Endret 23. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er ikke Stillehavet på østkysten av Afrika da? Er ikkje det Indiahavet? Nora: Ligg det like ved Madagaskar? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeey, endelig tilbake etter ban^^ Hva ¨driver folket med idag da? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nok om hav! Hva skal jeg pakke? *oppmerksomhetssyk* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeey, endelig tilbake etter ban^^Hva ¨driver folket med idag da? Kva gjorde du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lars, du hadde rett, sånn delvis i alle fall.Alt kommer an på om du regner Det indiske hav som et eget hav eller en del av Stillehavet. Lars, jeg regner Det indiske hav som en del av Stillehavet. Men tektonisk og geologisk sett så er det forskjellige hav. Nei, det er ikke så markant skille som atlanterhavet/stillehavet, men det er fortsatt hvert sitt hav. *late som jeg har skikkelig peil og pirke* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har du på forhånd sjekka været der? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeey, endelig tilbake etter ban^^Hva ¨driver folket med idag da? Kva gjorde du? Ukontrolert banning Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeey, endelig tilbake etter ban^^Hva ¨driver folket med idag da? Kva gjorde du? Ukontrolert banning Kvifor, kor og korleis? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lars, you say potato etc Jeg er en enkel person. Jeg tenker ikke så mye på at det skal være syv hav. For meg er det Atlanteren, Stillehavet, Barentshavet og Middelhavet Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har du på forhånd sjekka været der? min temp på natten på 7grader og max dag temp 20 grader og vekslende skydekke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nok om hav! Hva skal jeg pakke? *oppmerksomhetssyk* Solkrem, toalettsaker, undertøy (den sexy varianten for typen din sin skyld), klær, lesestoff, store badehåndklær, badetøy, plaster, sårsalve, pyrisetpt, reisesyketabletter, paracet, ibux, barneparacet, kortstokk, etc. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har du på forhånd sjekka været der? min temp på natten på 7grader og max dag temp 20 grader og vekslende skydekke Eg ville ha pakka badetøy. Husk solbrilla! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Husk en lett jakke for når dere skal ut og spise romlemantisk middag på kvelden etter at ungen har lagt seg og sover godt / dere har møtt noen som har unger som er gamle nok til å passe ungen deres og så går dere ut med de og spiser middagt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg