Constanse Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bah, nynorsk skrivedag i morgen. Dog det eneste som skiller meg fra ferien! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har fri til helgen iallefall. Skal bruke helgen til å se om jeg ikke får kommet meg assjur med One Piece, begynner å bli veldig veldig lenge siden nå. Tror ikke jeg kan huske sist jeg så anime egentlig *knegg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har endelig frihelg jeg også. Ikke at jeg jobber mer enn annenhver helg, men de helgene jeg ikke har jobbet så har det hele tia vært noe som har skjedd. I helga blir det kun å chille med tv/film og sånt. Kanskje jeg gidder å se ferdig Les Vampires. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Mens jeg stikker sørover i helgen. Hhv. Orkdal og Trondhjem. Håper jeg får gjort mer hjemme, siden jeg ikke klarer å kjøre andre spill enn kabal på netbooken og det eneste å gjøre hjemme er å vaske klær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Håper du må måkke inngangsvei igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 In that case. Use a sword! - http://tosh.comedycentral.com/video-clips/cold-steel-blade Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nå har jeg snart spilt igjennom alle Half-Life spillene i kronologisk rekkefølge på en god del dager, føler meg som et bedre menneske. Inkludert Blue-shift, Opposing Force osv? jepp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nå har jeg snart spilt igjennom alle Half-Life spillene i kronologisk rekkefølge på en god del dager, føler meg som et bedre menneske. Inkludert Blue-shift, Opposing Force osv? jepp Wooh! Gratulere! Det er en ting jeg snart også burde gjøre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Half-Life 1 er jo über boring i forhold til 2ern Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Nå har jeg snart spilt igjennom alle Half-Life spillene i kronologisk rekkefølge på en god del dager, føler meg som et bedre menneske. Inkludert Blue-shift, Opposing Force osv? jepp Wooh! Gratulere! Det er en ting jeg snart også burde gjøre Ja det må du gjøre. Alle som mener spill er en lavere type av kultur/underholdning burde også gjøre det, da denne serien gir en opplevelse som få filmer klarer. Half-Life 1 er jo über boring i forhold til 2ern Generasjon COD.... Endret 25. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har i lengre tid gledet meg til Black Mesa-moden blir sluppet, men har mer eller mindre gitt opp håpet om at den noen gang kommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Half-Life 1 er jo über boring i forhold til 2ern Seriøst, hvordan kan du i det hele tatt sammenligne de to (borsett fra at de er i serie, samme produsent..haha..oki..), HL1 er i en egen klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Togreisen i Half Life 1 gir meg den sterkeste nostalgi som finnes. Jeg har i lengre tid gledet meg til Black Mesa-moden blir sluppet, men har mer eller mindre gitt opp håpet om at den noen gang kommer. Enig, er kun redd at de mister stemningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Mmmm... Det er få spill jeg faktisk har orket å spille gjennom så mange ganger som HL1. Fremdeles like obligatorisk å ødelegge microen i starten Black Mesa hadde siste update for 393 dager siden ...i alle fall twitter-update. Endret 25. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Woho, ferdig med eforelesninger i nynorsk, nå skal jeg legge meg. Blir et lite mareritt å klare å stå opp i tide i morgen dog. Og jeg har brukt opp foundationen min. Fuck. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Valve kunne ha lånt de en hånd Hmm...var det før eller etter finnanskrisen de sluttet å gi lyd ifra seg? Og jeg har brukt opp foundationen min. Fuck. Du kan få låne min, har litt ekstra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Mediaspiller som krever lite ressurser til Ubuntu. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva gjør folket oppe så sent? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva gjør folket oppe så sent? Skulle legge meg nedpå et kvarters tid sånn i seks-tiden i kveld. Det kvarteret ble over tre timer. så sliter litt med å få sove enda Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Er det ikke alltid sånn? 61 timer jobb denne uka. Og jeg har fri i morgen. Jesus, jeg er sliten. Blir godt å sove lenge i morgen før det er på'n igjen på lørdag og søndag. Endret 25. februar 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg