Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sa Discovery sin siste, det er vel fergen ?!?

Jepp. Men å si at det er NASAs siste oppskytning er bare feilinformasjon.

STS-133 er den siste planlagte oppskytningen. Romtrafikken har hatt et ondt rykte over seg (Challenger og Columbia) og hva som vil skje videre er som sagt uvist og nye aktører vil muligens komme på markedet. Men det er temlig sikkert dette er den siste med _romferger_

Lenke til kommentar

Serie, men sett Blue mountain state? Kjørte igjennom de 2 sesongene på 2 dager. Enkel og morsom humor. Håper de kommer med en 3. sesong.

Kan sjekke ut

|

Jeg tenkte "meh, hvorfor ikke" ut ifra hva jeg fant av informasjon og trailere. Ble positivt overrasket.

Lenke til kommentar

hvordan setter jeg inn et bilde man har på pc'en?

har et bilde av en tatovering en kompis har, som jeg har lyst til å vise :)

Bruk full editor

Serie, men sett Blue mountain state? Kjørte igjennom de 2 sesongene på 2 dager. Enkel og morsom humor. Håper de kommer med en 3. sesong.

Kan sjekke ut

|

Jeg tenkte "meh, hvorfor ikke" ut ifra hva jeg fant av informasjon og trailere. Ble positivt overrasket.

Samme her. Har den som reserveserie nå, kommet ut i 2 sesong. Men var gøy i begynnelsen

Lenke til kommentar

Lurer på hva han tenkte når han tok den her,

Vedder mine siste sokker på at han kommer til å angre om noen år.

post-205779-0-43209200-1298586483_thumb.png

Jeg tror jeg vet hva han tenkte "Ehh, Jessheim er omtrent like kult som USA da, så jeg kan like gjerne ta en amerikansk redneck tattoo og bli kul. Jeg har jo trossalt en amerikansk bil."

Det er jeg 198% sikker på at han tenkte.

Lenke til kommentar
Men det er temlig sikkert dette er den siste med _romferger_

Faktisk feil det også. STS-134, 19. april, Endeavour og STS-135, 28.juni, Atlantis gjenstår.

Ja, vi har de og. Glemte de.

Men du tar poenget? Det begynner å dabbe av... 135 blir da den siste planlagte ferden. Endeavour blir siste romferge som er aktiv etter disse "flyveturen". En ferge varer i ca 30 år.

Men hvis vi ser på skogen, ikke treet. NASA sine romfergetokter begynner å ta slutten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...