L4r5 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Lett komedie: Dispicable Me? Nylig sett. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Om du er fan av Gervais: The Invention of Lying. Jeg synes kanskje den var litt "meh" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Serie, men sett Blue mountain state? Kjørte igjennom de 2 sesongene på 2 dager. Enkel og morsom humor. Håper de kommer med en 3. sesong. Kan sjekke ut| Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 De sa Discovery sin siste, det er vel fergen ?!? Jepp. Men å si at det er NASAs siste oppskytning er bare feilinformasjon. STS-133 er den siste planlagte oppskytningen. Romtrafikken har hatt et ondt rykte over seg (Challenger og Columbia) og hva som vil skje videre er som sagt uvist og nye aktører vil muligens komme på markedet. Men det er temlig sikkert dette er den siste med _romferger_ Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 God men gammel komedie: Arthur fra 81. Fantastisk film Kommer nyinnspilling av den med Russel Brand i år (står i alle fall 2011 på imdb) Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 hvordan setter jeg inn et bilde man har på pc'en? har et bilde av en tatovering en kompis har, som jeg har lyst til å vise Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Men det er temlig sikkert dette er den siste med _romferger_ Faktisk feil det også. STS-134, 19. april, Endeavour og STS-135, 28.juni, Atlantis gjenstår. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Serie, men sett Blue mountain state? Kjørte igjennom de 2 sesongene på 2 dager. Enkel og morsom humor. Håper de kommer med en 3. sesong. Kan sjekke ut| Jeg tenkte "meh, hvorfor ikke" ut ifra hva jeg fant av informasjon og trailere. Ble positivt overrasket. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 hvordan setter jeg inn et bilde man har på pc'en? har et bilde av en tatovering en kompis har, som jeg har lyst til å vise Bruk full editor Serie, men sett Blue mountain state? Kjørte igjennom de 2 sesongene på 2 dager. Enkel og morsom humor. Håper de kommer med en 3. sesong. Kan sjekke ut| Jeg tenkte "meh, hvorfor ikke" ut ifra hva jeg fant av informasjon og trailere. Ble positivt overrasket. Samme her. Har den som reserveserie nå, kommet ut i 2 sesong. Men var gøy i begynnelsen Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Lurer på hva han tenkte når han tok den her, Vedder mine siste sokker på at han kommer til å angre om noen år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Lurer på hva han tenkte når han tok den her, Vedder mine siste sokker på at han kommer til å angre om noen år. Jeg tror jeg vet hva han tenkte "Ehh, Jessheim er omtrent like kult som USA da, så jeg kan like gjerne ta en amerikansk redneck tattoo og bli kul. Jeg har jo trossalt en amerikansk bil." Det er jeg 198% sikker på at han tenkte. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hoho, den kommer han nok til å tenke over et par ganger ja. Er glad min er uten farger, liten og pen Men nå er det på tide å krype under dynen til samboeren Natta Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Men det er temlig sikkert dette er den siste med _romferger_ Faktisk feil det også. STS-134, 19. april, Endeavour og STS-135, 28.juni, Atlantis gjenstår. Ja, vi har de og. Glemte de. Men du tar poenget? Det begynner å dabbe av... 135 blir da den siste planlagte ferden. Endeavour blir siste romferge som er aktiv etter disse "flyveturen". En ferge varer i ca 30 år. Men hvis vi ser på skogen, ikke treet. NASA sine romfergetokter begynner å ta slutten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg setter pris på DNFK. Dette er et sted hvor jeg kan utbasonere mine tanker, eder og galle til komplette fremmede. Tenk for et fantastisk konsept. Med dette sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 http://i53.tinypic.com/2ujlggj.jpg Hva ville du gjort? Gasset på, for å komme forann bilene? Slakke ned på farten, og slippe forran deg. Kjøre som normalt. Teoriprøven for A1. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Huff, nei jeg får komme meg til sengs jeg også. God natt Endret 24. februar 2011 av Perrern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nå har jeg snart spilt igjennom alle Half-Life spillene i kronologisk rekkefølge på en god del dager, føler meg som et bedre menneske. Inkludert Blue-shift, Opposing Force osv? http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html Om dere er interesserte. I am men får ikke sett. Citrix gay-retart-klient her. Ferie imorra! Hyttaaa ... <3 Hvor befinner hytten seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg