SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bare fordi du ikje har dialekt! Helt feil, lille venn. Bare fordi det strider mot retningslinjene på forumet Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Eg kan gjerne skrive nynorsk, men då må eg tenkje meg meir om. Eigentleg gjer det meg litt vonbroten, då det er nynorsk som ligg mitt hjarte nær. Eventuellt holder jeg meg til bokmål. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg kan forsåvidt fint skrive på dialekta mi, men det har aldri vært naturlig for meg. Må ha noe med å gjøre at jeg har fullført grunnskolen og vel så det. Jeg syns alle kan skrive det som er naturlig for dem. Dialekt skal ikke være naturlig, da man skal ha lært allerede på barneskolen at det kun finnes to skriftspråk på norsk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 SnittLeif, jeg er snill og skriver bokmål! *forvente klapp på hodet* Et klapp på hodet er en av de største fornærmelser i den sør-Øst Asiatiske kulturen da du tar på kroppens spirituelle sentrum mener jeg. Damn, jeg burde vært med i pubquizzer oftere. Hadde vunnet hver gang jo. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Mchansern, jeg liker dine usaklige men fremdeles relevante innlegg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Heldigvis er kulturen i norge relativt norsk, istedet for sør-øst asiatisk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Heldigvis er kulturen i norge relativt norsk, istedet for sør-øst asiatisk Si ikke det. Mange som importer koner fra Thailand nå til dags. Grøss. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg liker at læreren min endelig har oppfattet at jeg er sugen i tysk. Så jeg sitter på VG2 nivå med kasusoppgaver. Og sliter. Elskbaart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg liker at læreren min endelig har oppfattet at jeg er sugen i tysk. Så jeg sitter på VG2 nivå med kasusoppgaver. Og sliter. Elskbaart. Jeg satt faktisk å tenkte at jeg skal begynne å bruke ordet "überkönig" Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Åh? *føle at jeg burde vite hva det er* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Åh? *føle at jeg burde vite hva det er* Überkönig betyr vel overkonge og jeg kommer til å bruke det om ting som er fantastisk kult. Er ordet HOT or NOT? You people decide, Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hallo übercoole forumsfolk. Får jeg lov å være med i samtalen? Synes forøvrig at überkönung er ganske hot Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Føles ikke naturlig å bruke vokalt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg hadde kanskje kikket litt rart på vedkommende som plutselig brukte et tysk ord for å beskrive noe. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nå har jeg snart spilt igjennom alle Half-Life spillene i kronologisk rekkefølge på en god del dager, føler meg som et bedre menneske. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg hadde kanskje kikket litt rart på vedkommende som plutselig brukte et tysk ord for å beskrive noe. Du sier noe, du sier noe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Åh? *føle at jeg burde vite hva det er* Überkönig betyr vel overkonge og jeg kommer til å bruke det om ting som er fantastisk kult. Er ordet HOT or NOT? You people decide, yberkønig? HOT fo'sho! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg hadde kanskje kikket litt rart på vedkommende som plutselig brukte et tysk ord for å beskrive noe. Heil er jo alltid en slager Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sjiitt. Fant nettopp ut at jeg hadde griselite penger igjen i banken.. Må seriøst begynne og kikke på sommerjobb. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Ingenting av min selvtillit kommer fra økonomi og hvorfor går du automatisk utfra at signaturen handler om meg? Jeg så på din allerede eksisterende signatur som sier; "Jeg er bedre enn deg", og tenkte at jeg kunne bidra med et forslag som var vel så provoserende. Altså var det ikke noe mer tilsiktet enn som så. Endret 24. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg