Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Norge har verdens rikeste gjennomsnittsbefolkning, og rikeste befolkning totalt med tanke på antall innbyggere!

Sikker på det? Tror det var et land som slo oss..

Qatar? eller Luxembourg?

(1.) Lichtenstein ligger på topp o ghar BNP på 118000 (2007)

(2.) Quatar 101000 (2008)

(3.) Luxenburg 84500 (2008)

...

(6.) Norge har 59000 (2008)

Sett artiklene jeg viste til tidligere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant først og fremst ut at jeg ville gå med one piece i byen i dag, fordi det var kaldt, men det endret seg drastisk fort, så jeg gikk inn på carlings å kjøpte meg en bukse. Trudde jeg skulle dø av overopphetelse.. :new_woot: :new_woot:

lol du skulle vært drept for bare å tenke på å gå med one piece utendørs.

Neida, bare lett tortur til du kommer på bedre tanker.

hehe, skjer ikke at jeg går med one piece igjen. Trudde jeg skulle dø, og når vi var på vei hjem fra Arendal ble jeg først kvalm, endte med at jeg begynte å kaste opp når jeg kom hjem og endte deretter med 40,6 i feber.. Flott start på ferien!

Hvor i Ændal bor mi?

Kan virkelig ikke fordra den dialekta :p

Lenke til kommentar

Satt å tenkte på et morsomt et i stad som jeg tar tror jeg.

"Det er bedre å være rik og vellykket enn fattig og syk".

Hva med: "penger har gitt meg en ukrenkelig selvtillit" eller enda bedre; "pappa's penger har gitt meg en ukrenkelig selvtillit"?

Ingenting av min selvtillit kommer fra økonomi og hvorfor går du automatisk utfra at signaturen handler om meg?

:yes:

Lenke til kommentar

Kan virkelig ikke fordra den dialekta :p

Ikje e hellår, men å bor mi hen?

e bor ikke i ændal, men e e der i fra da..

btw, trenger litt sånn kjapt respons på hva jeg burde kjøpe for at jeg skal få bra tådløst internett på den stasjonære pcen min, fordi jeg har tidligere brukt d-link av en eller annen type, men fikk så dårlig signal siden vi ikke har fibernett.. noen forslag?

Lenke til kommentar

btw, trenger litt sånn kjapt respons på hva jeg burde kjøpe for at jeg skal få bra tådløst internett på den stasjonære pcen min, fordi jeg har tidligere brukt d-link av en eller annen type, men fikk så dårlig signal siden vi ikke har fibernett.. noen forslag?

Sjønnår! men da har du den dialekten?

• Liker 1
Lenke til kommentar

nei de har e ikke!

Lenke til kommentar

nei de har e ikke!

Enda godt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...