Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Norge har verdens rikeste gjennomsnittsbefolkning, og rikeste befolkning totalt med tanke på antall innbyggere! Sikker på det? Tror det var et land som slo oss.. Qatar? eller Luxembourg? (1.) Lichtenstein ligger på topp o ghar BNP på 118000 (2007) (2.) Quatar 101000 (2008) (3.) Luxenburg 84500 (2008) ... (6.) Norge har 59000 (2008) Sett artiklene jeg viste til tidligere? Lenke til kommentar
awezum Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Fant først og fremst ut at jeg ville gå med one piece i byen i dag, fordi det var kaldt, men det endret seg drastisk fort, så jeg gikk inn på carlings å kjøpte meg en bukse. Trudde jeg skulle dø av overopphetelse.. :new_woot: lol du skulle vært drept for bare å tenke på å gå med one piece utendørs. Neida, bare lett tortur til du kommer på bedre tanker. hehe, skjer ikke at jeg går med one piece igjen. Trudde jeg skulle dø, og når vi var på vei hjem fra Arendal ble jeg først kvalm, endte med at jeg begynte å kaste opp når jeg kom hjem og endte deretter med 40,6 i feber.. Flott start på ferien! Hvor i Ændal bor mi? Kan virkelig ikke fordra den dialekta Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sett artiklene jeg viste til tidligere? Nope, jeg trykket på "svar" og startet research så fikk ikke med meg hva som skjedde i mellomtiden Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan virkelig ikke fordra den dialekta Ikje e hellår, men å bor mi hen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Satt å tenkte på et morsomt et i stad som jeg tar tror jeg. "Det er bedre å være rik og vellykket enn fattig og syk". Hva med: "penger har gitt meg en ukrenkelig selvtillit" eller enda bedre; "pappa's penger har gitt meg en ukrenkelig selvtillit"? Ingenting av min selvtillit kommer fra økonomi og hvorfor går du automatisk utfra at signaturen handler om meg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det der er ikke et skriftspråk, for svarte svingende! Takk for det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sett artiklene jeg viste til tidligere? Nope, jeg trykket på "svar" og startet research så fikk ikke med meg hva som skjedde i mellomtiden Visste du at hvis man søker etter mitt fulle navn på google bilder, så får man opp et bilde av deg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Visste du at hvis man søker etter mitt fulle navn på google bilder, så får man opp et bilde av deg? Betyr det at vi er deilige da? Men damn, jeg tror vi har glemt Bouvetøya! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan er været på Bouvetøya for tiden, noen som er oppdatert på værfronten der? :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Visste du at hvis man søker etter mitt fulle navn på google bilder, så får man opp et bilde av deg? Betyr det at vi er deilige da? Men damn, jeg tror vi har glemt Bouvetøya! Good times. Synd det aldri gikk. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan er været på Bouvetøya for tiden, noen som er oppdatert på værfronten der? :!: Snø imorgen og et par blå... Lenke til kommentar
awezum Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan virkelig ikke fordra den dialekta Ikje e hellår, men å bor mi hen? e bor ikke i ændal, men e e der i fra da.. btw, trenger litt sånn kjapt respons på hva jeg burde kjøpe for at jeg skal få bra tådløst internett på den stasjonære pcen min, fordi jeg har tidligere brukt d-link av en eller annen type, men fikk så dårlig signal siden vi ikke har fibernett.. noen forslag? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 e bor ikke i ændal, men e e der i fra da.. btw, trenger litt sånn kjapt respons på hva jeg burde kjøpe for at jeg skal få bra tådløst internett på den stasjonære pcen min, fordi jeg har tidligere brukt d-link av en eller annen type, men fikk så dårlig signal siden vi ikke har fibernett.. noen forslag? Sjønnår! men da har du den dialekten? 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 e bor ikke i ændal, men e e der i fra da.. btw, trenger litt sånn kjapt respons på hva jeg burde kjøpe for at jeg skal få bra tådløst internett på den stasjonære pcen min, fordi jeg har tidligere brukt d-link av en eller annen type, men fikk så dårlig signal siden vi ikke har fibernett.. noen forslag? Sjønnår! men da har du den dialekten? nei de har e ikke! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 e bor ikke i ændal, men e e der i fra da.. btw, trenger litt sånn kjapt respons på hva jeg burde kjøpe for at jeg skal få bra tådløst internett på den stasjonære pcen min, fordi jeg har tidligere brukt d-link av en eller annen type, men fikk så dårlig signal siden vi ikke har fibernett.. noen forslag? Sjønnår! men da har du den dialekten? nei de har e ikke! Enda godt! 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 nei de har e ikke! BLÆH!Skriv med et skriftspråk, vær så snill! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 SnittLeif, jeg er snill og skriver bokmål! *forvente klapp på hodet* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 *klappe til malin* Nei. det ble feil. *klappe malin på hodet* Du kan forsåvidt skrive nynorsk også, om du vil. Men det er forskjell på nynorsk og alskens dialekter som tydeligvis er kult i dag. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 *klappe til malin* Nei. det ble feil. *klappe malin på hodet* Du kan forsåvidt skrive nynorsk også, om du vil. Men det er forskjell på nynorsk og alskens dialekter som tydeligvis er kult i dag. Bare fordi du ikje har dialekt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg