Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt å tenkte på et morsomt et i stad som jeg tar tror jeg.

 

"Det er bedre å være rik og vellykket enn fattig og syk".

Hva med: "penger har gitt meg en ukrenkelig selvtillit" eller enda bedre; "pappa's penger har gitt meg en ukrenkelig selvtillit"?

Selvtillit har jeg ganske mye av.

 

Jeg personlig har nok ikke så veldig mye mer enn den gjengse nordmann når det kommer til økonomi. Jeg trenger ikke så mye å leve av.

 

Det var bare et morsomt sitat.

Lenke til kommentar

Morsom er den! men folk i Norge skjønner ikke at vi alle er rike :p

 

Det kommer jo såklart ann på hvem du sammenligner deg med. Om vi sammenligner oss selv med gutta som bor opp i åsen i LA, så er vi plutselig ikke så rike lenger.

 

Norge har verdens rikeste gjennomsnittsbefolkning, og rikeste befolkning totalt med tanke på antall innbyggere!

Lenke til kommentar

Det hadde vært yderst merkverdig om ikke Monaco hadde vunnet konkurransen rikeste gjennomsnittsbefolkning.

 

Hvis de ikke hadde vunnet, så er grunnen at 90% der har hemmelige konti på div. øyer i Karibien osv.

 

Jeg trodde Monaco var stedet alle rikingene dro til og ferierte? Hvor mange av dem er det som offisielt bor der?

Lenke til kommentar

Det hadde vært yderst merkverdig om ikke Monaco hadde vunnet konkurransen rikeste gjennomsnittsbefolkning.

 

Hvis de ikke hadde vunnet, så er grunnen at 90% der har hemmelige konti på div. øyer i Karibien osv.

 

Jeg trodde Monaco var stedet alle rikingene dro til og ferierte? Hvor mange av dem er det som offisielt bor der?

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Monaco

 

Wikipedia funker fortsatt.

Lenke til kommentar

Fant først og fremst ut at jeg ville gå med one piece i byen i dag, fordi det var kaldt, men det endret seg drastisk fort, så jeg gikk inn på carlings å kjøpte meg en bukse. Trudde jeg skulle dø av overopphetelse.. :new_woot: :new_woot:

 

lol du skulle vært drept for bare å tenke på å gå med one piece utendørs.

 

Neida, bare lett tortur til du kommer på bedre tanker.

hehe, skjer ikke at jeg går med one piece igjen. Trudde jeg skulle dø, og når vi var på vei hjem fra Arendal ble jeg først kvalm, endte med at jeg begynte å kaste opp når jeg kom hjem og endte deretter med 40,6 i feber.. Flott start på ferien!

Lenke til kommentar

Fant først og fremst ut at jeg ville gå med one piece i byen i dag, fordi det var kaldt, men det endret seg drastisk fort, så jeg gikk inn på carlings å kjøpte meg en bukse. Trudde jeg skulle dø av overopphetelse.. :new_woot: :new_woot:

 

lol du skulle vært drept for bare å tenke på å gå med one piece utendørs.

 

Neida, bare lett tortur til du kommer på bedre tanker.

hehe, skjer ikke at jeg går med one piece igjen. Trudde jeg skulle dø, og når vi var på vei hjem fra Arendal ble jeg først kvalm, endte med at jeg begynte å kaste opp når jeg kom hjem og endte deretter med 40,6 i feber.. Flott start på ferien!

 

 

Hvor i Ændal bor mi?

 

 

Lenke til kommentar

Norge har verdens rikeste gjennomsnittsbefolkning, og rikeste befolkning totalt med tanke på antall innbyggere!

 

Sikker på det? Tror det var et land som slo oss..

Qatar? eller Luxembourg?

 

(1.) Lichtenstein ligger på topp o ghar BNP på 118000 (2007)

(2.) Quatar 101000 (2008)

(3.) Luxenburg 84500 (2008)

...

(6.) Norge har 59000 (2008)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...