Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hører bare på en Boyzone sang jeg! No matter what... Ikke akkurat den mest mandige sangen der ute! Meeen, så har jo jeg mest kidz på last.fm min også Åhh, No matter what! Liker egentlig de fleste Boyzone sangene jeg. Ørsta. Og du er frå Ålesund, og kjenner Puke Nukem IRL. Ich bin eine pro-stalker Jeg var i Ørsta igår. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke fransk hvertfall. Som nordmann er nok tysk det letteste. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke fransk hvertfall. Som nordmann er nok tysk det letteste. Er ikke gramatikken i tysk helt jævlig? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke fransk hvertfall. Som nordmann er nok tysk det letteste. Er ikke gramatikken i tysk helt jævlig? JO. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ikke fransk hvertfall. Som nordmann er nok tysk det letteste. Er ikke gramatikken i tysk helt jævlig? Ikke egentlig, språkfag, som mange andre fag, kommer veldig an på hvor god læreren din er. Er ikke så mange forskjellige kasuser i tysk heller. Er usikker på hvordan dette er i spansk og fransk, men vi har en gigantisk fordel med tysk som er at veldig mange av ordene kan man lett tenke seg til hva betyr. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ørsta. Og du er frå Ålesund, og kjenner Puke Nukem IRL. Ich bin eine pro-stalker Kjenner meg snart.... OG SLUTT STALKINGA! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan søker jeg på en TAF skole? Bare sende søknad til den enkelte skolen, uavhengig av vigo? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilket språk er lettest å lære av: Tysk Fransk Spansk ? Jeg snakker og skriver de tre respektive på et greit tålelig nivå sånn at jeg gjør meg forstått. Tysk er lettere muntlig, Spansk er lettere skriftlig. I mine øyne. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Valget står vel egentlig mellom Spansk og Fransk. Kan ikke fortsette nå når jeg ligger mellom to og tre i 10. klasse Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Elsker når kafeen blir spammet ned Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Elsker når folk kommer og sier de vil vaske ned rommet mitt for meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Elsker når folk kommer og sier de vil vaske ned rommet mitt for meg. Hvor finner du disse menneskene? 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Elsker når folk kommer og sier de vil vaske ned rommet mitt for meg. Hvor finner du disse menneskene? In my imagination. They are kind of awesome, doing everything I want, exactly like I want them to do it! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nå har jeg sendt en agent tkt søknad for tur til Dubai til høsten. Vi får se hva flyselskapene sier Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 *ta med seg bok på jobb* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Vurderer å fjerne den første linjen i signaturen. Alle tards sier jo "oohh du siterte meg. Jeg er dritsmart!!!one one" Må finne på noe bedre først. Noen som har noe kult jeg kan skrive i signaturfeltet som viser at jeg er bedre enn alle andre? Det er ikke tull, jeg mener faktisk at jeg er bedre enn de aller fleste. Endret 24. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Vurderer å fjerne den første linjen i signaturen. Alle tards sier jo "oohh du siterte meg. Jeg er dritsmart!!!one one" Må finne på noe bedre først. Noen som har noe kult jeg kan skrive i signaturfeltet som viser at jeg er bedre enn alle andre? Det er ikke tull, jeg mener faktisk at jeg er bedre enn de aller fleste. "bedre å ligge i senga og sove lenge, enn å stå opp tidlig for å gjøre noe." The feeling of being okay does not imply that the person has risen above all his faults and emotional problems. It merely implies that he refuses to be paralyzed by them - Dr. Thomas Harris When a man points a finger at someone else, he should remember that four of his fingers are pointing at himself. ~Louis Nizer Hvordan kan paradis være uten sorger når man vet at millioner av sjeler er dømt til evig fortapelse? Ateisme motvirker religion, overtro og irrasjonalitet. Det er nesten magisk! Å forvente at verden skal behandle deg pent fordi du er et godt menneske, er omtrent som å forvente at oksen ikke angriper deg fordi du er vegetarianer. -Dennis Wholey "My ex-girlfriend had really weird fetish... She used to dress up as herself, and act like a fuckin' bitch all the time." «To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll to the bottom and click I agree.» "Whatever you are, be a good one" Abraham Lincoln Velg å vrak Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Satt å tenkte på et morsomt et i stad som jeg tar tror jeg. "Det er bedre å være rik og vellykket enn fattig og syk". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 In my imagination. They are kind of awesome, doing everything I want, exactly like I want them to do it! Hvorfor skriver du på engelsk? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 In my imagination. They are kind of awesome, doing everything I want, exactly like I want them to do it! Hvorfor skriver du på engelsk? Fordi, innimellom, føler jeg at det er lettere å få frem mitt poeng på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg