Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg sa aldri at det var Boyzone som hadde den originalt. Det var enkelt og greit en forklaring på hvorfor jeg hørte Boyzone. Som er at jeg liker deres versjon av Father and Son. Men har du sett? Viser seg at jeg visst tok feil. Jeg sa aldri at du mente Boyzone hadde den originalt. Det jeg mente var at de ikke hadde den i det hele tatt. Det var visst feil, viser det seg. Trodde bare Keating hadde en versjon, men Boyzone hadde visst en de også. Beklager misforståelsen. Ser det forøvrig ikke som et kjempetap at jeg ikke er spesielt kjent med britiske boyband Ingen problem. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Æ sjæd mæ. Ska æ ut å spring, legg mæ, slå på tven, eller fortsett å sitt hær? Du kan gjøre noe av det morsomste jeg vet om. Nemlig å ikke skrive med dialekt. En av de beste måtene jeg vet om å unngå å bli rapportert. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Æ sjæd mæ. Ska æ ut å spring, legg mæ, slå på tven, eller fortsett å sitt hær? Irritere SnittLeif så han rapporterer deg. Så kjeder du deg enda mer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ser det forøvrig ikke som et kjempetap at jeg ikke er spesielt kjent med britiske boyband En dag vil du nok få bruk for denne informasjonen. Og da vil du angre! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ser det forøvrig ikke som et kjempetap at jeg ikke er spesielt kjent med britiske boyband En dag vil du nok få bruk for denne informasjonen. Og da vil du angre! Indeed! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) I sure hope not Btw: Your musical compatibility with superadremalin is High Så da vet vi det. Endret 24. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Duetten av Jan Werner og Elisabeth Andreassen er diggbar. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg snikadda deg på Last.fm malin Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilket språk er lettest å lære av: Tysk Fransk Spansk ? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilket språk er lettest å lære av: Tysk Fransk Spansk ? På hvilket nivå? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Flytende kajakk o.O Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kajakk jakk jakk, jakk kaj jakk jakk? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg prater bare flytende norsk, engelsk og vodka. Det holder det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tysk. Tror snittet i Tyskklassen på skolen ligger på rundt 3, mens Fraskklassen ligger på over 4.5. Enten er Fransk lettere, eller så har noe gårr fryktelig galt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilket språk er lettest å lære av: Tysk Fransk Spansk ? Tysk er i vert fall lettast å forstå utan å kunne det veldig godt. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilket språk er lettest å lære av: Tysk Fransk Spansk ? Tysk er i vert fall lettast å forstå utan å kunne det veldig godt. Hvor i landet er du fra, svelemoe? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hører bare på en Boyzone sang jeg! No matter what... Ikke akkurat den mest mandige sangen der ute! Meeen, så har jo jeg mest kidz på last.fm min også Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ørsta. Og du er frå Ålesund, og kjenner Puke Nukem IRL. Ich bin eine pro-stalker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg