HipsterJesus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan går det her inne i dag da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det var nok heller det at jeg var en smule reduser etter i gårkveld. Fikk den gode ideen om å smake meg gjennom alle whiskyene til fatters. Da blir det hodepine og sånt dagen etter. Men fin i formen nå. Har en kur mot fyllesjuke som alltid funker. Inspirert av en eller annen som postet her i går skal jeg nå kombinere julebrus og Freia Påskeegg. Det blir bra tror jeg. Ja jeg så det Dro du alene hjem eller er halvdelen din med deg? Hvordan går det her inne i dag da?Hei dobbeltbruker! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er Malin jente? Definitivt! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 jøss er malin tilbake :O 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Dro du alene hjem eller er halvdelen din med deg?Dama måtte jobbe så er bare meg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "Your musical compatibility with superadremalin is MEDIUM" Den første jeg har fått over "LOW" på!! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er Malin jente? Definitivt! Hahah. ^^ jøss er malin tilbake :O "Your musical compatibility with superadremalin is MEDIUM" Den første jeg har fått over "LOW" på!! Awesome! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Awesome! Joda... "Music you have in common includes Josh Groban, Brian McFadden, Chris Rea, Sam Hart and Boyzone" Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hahah. xD Father and son! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hahah. xD Father and son! Har da ingenting med Boyzone å gjøre. Det er vel originalt Cat Stevens, men Ronan Keating har laget en egen versjon der også herr Stevens er med. Boyzone er derimot ikke artisten(e) her. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hahah. xD Father and son! Defuck u doin her? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hahah. xD Father and son! Defuck u doin her? I missed you, you know. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvorfor har du vært borte? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hahah. xD Father and son! Har da ingenting med Boyzone å gjøre. Det er vel originalt Cat Stevens, men Ronan Keating har laget en egen versjon der også herr Stevens er med. Boyzone er derimot ikke artisten(e) her. Jo? Jeg har da vitterlig en versjon av Father and son med Boyzone i spillelista mi. Hvorfor har du vært borte? Laaaaaang historie. Endret 24. februar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Laaaaaang historie. [/size][/font] Jeg har god tid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har da ingenting med Boyzone å gjøre. Det er vel originalt Cat Stevens, men Ronan Keating har laget en egen versjon der også herr Stevens er med. Boyzone er derimot ikke artisten(e) her. Jeg kan endre navnet på ting alt jeg vil, men jeg får f.eks aldri Nothing Else Matters til å bli en Carola-låt. Dårlig eksempel, jeg vet det, men poenget er at det handler om feil navngivning her Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Laaaaaang historie. [/size][/font] Jeg har god tid. Jaok, fant ut at jeg kan gjøre det til en kort historie... xD Foreldrene mine ble littegranne... Overbeskyttende. Kan man vel si. Har da ingenting med Boyzone å gjøre. Det er vel originalt Cat Stevens, men Ronan Keating har laget en egen versjon der også herr Stevens er med. Boyzone er derimot ikke artisten(e) her. Jeg kan endre navnet på ting alt jeg vil, men jeg får f.eks aldri Nothing Else Matters til å bli en Carola-låt. Dårlig eksempel, jeg vet det, men poenget er at det handler om feil navngivning her Jeg sa aldri at det var Boyzone som hadde den originalt. Det var enkelt og greit en forklaring på hvorfor jeg hørte Boyzone. Som er at jeg liker deres versjon av Father and Son. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan gjør man slik at det kun kommer en ny linje fram av listen på lysbildet når man trykker på en knapp under powerpointpresentasjon? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg sa aldri at det var Boyzone som hadde den originalt. Det var enkelt og greit en forklaring på hvorfor jeg hørte Boyzone. Som er at jeg liker deres versjon av Father and Son. Men har du sett? Viser seg at jeg visst tok feil. Jeg sa aldri at du mente Boyzone hadde den originalt. Det jeg mente var at de ikke hadde den i det hele tatt. Det var visst feil, viser det seg. Trodde bare Keating hadde en versjon, men Boyzone hadde visst en de også. Beklager misforståelsen. Ser det forøvrig ikke som et kjempetap at jeg ikke er spesielt kjent med britiske boyband Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Æ sjæd mæ. Ska æ ut å spring, legg mæ, slå på tven, eller fortsett å sitt hær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg