Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var nok heller det at jeg var en smule reduser etter i gårkveld. Fikk den gode ideen om å smake meg gjennom alle whiskyene til fatters. Da blir det hodepine og sånt dagen etter. Men fin i formen nå. Har en kur mot fyllesjuke som alltid funker.

Inspirert av en eller annen som postet her i går skal jeg nå kombinere julebrus og Freia Påskeegg. Det blir bra tror jeg.

Ja jeg så det :wee:

Dro du alene hjem eller er halvdelen din med deg?

Hvordan går det her inne i dag da?
Hei dobbeltbruker! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah. xD Father and son! :)

Har da ingenting med Boyzone å gjøre. Det er vel originalt Cat Stevens, men Ronan Keating har laget en egen versjon der også herr Stevens er med. Boyzone er derimot ikke artisten(e) her.

Jo? Jeg har da vitterlig en versjon av Father and son med Boyzone i spillelista mi.

Hvorfor har du vært borte?

Laaaaaang historie.

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar

Har da ingenting med Boyzone å gjøre. Det er vel originalt Cat Stevens, men Ronan Keating har laget en egen versjon der også herr Stevens er med. Boyzone er derimot ikke artisten(e) her.

Jeg kan endre navnet på ting alt jeg vil, men jeg får f.eks aldri Nothing Else Matters til å bli en Carola-låt. Dårlig eksempel, jeg vet det, men poenget er at det handler om feil navngivning her
Lenke til kommentar

Laaaaaang historie. [/size][/font]

Jeg har god tid. :)

Jaok, fant ut at jeg kan gjøre det til en kort historie... xD Foreldrene mine ble littegranne... Overbeskyttende. Kan man vel si.

Jeg kan endre navnet på ting alt jeg vil, men jeg får f.eks aldri Nothing Else Matters til å bli en Carola-låt. Dårlig eksempel, jeg vet det, men poenget er at det handler om feil navngivning her

Jeg sa aldri at det var Boyzone som hadde den originalt. Det var enkelt og greit en forklaring på hvorfor jeg hørte Boyzone. Som er at jeg liker deres versjon av Father and Son.

Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at det var Boyzone som hadde den originalt. Det var enkelt og greit en forklaring på hvorfor jeg hørte Boyzone. Som er at jeg liker deres versjon av Father and Son.

Men har du sett? Viser seg at jeg visst tok feil. Jeg sa aldri at du mente Boyzone hadde den originalt. Det jeg mente var at de ikke hadde den i det hele tatt. Det var visst feil, viser det seg. Trodde bare Keating hadde en versjon, men Boyzone hadde visst en de også.

Beklager misforståelsen.

Ser det forøvrig ikke som et kjempetap at jeg ikke er spesielt kjent med britiske boyband :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...