Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er Malin jente? Nei, Malin er transseksuell. Malin har fortsatt mannedeler, men har offisielt endret kjønn til kvinne, og skiftet navn. EYH! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 EYH! Vi alle vet det... Hvem prøver du å lure? Alle vet at ekte jenter ikke eksisterer her.. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Pøh. Jeg er jente fullt ut. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 For å tilfredsstille din perverse fantasi? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 For å tilfredsstille din perverse fantasi? vel, ja, hovedsaklig. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 For å tilfredsstille din perverse fantasi? vel, ja, hovedsaklig. Vel, howtoprove? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 PICS.OR.IT.DIDN'T.HAPPEN. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er ikke dere nørds nok til å snoke opp last.fm eller facebook profil da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er ikke dere nørds nok til å snoke opp last.fm eller facebook profil da? ikke jeg. :/ Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er ikke dere nørds nok til å snoke opp last.fm eller facebook profil da? http://www.last.fm/user/superadremalin Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 EYH! Vi alle vet det... Hvem prøver du å lure? Alle vet at ekte jenter ikke eksisterer her.. nå legger du hele min verden i grus. Jeg som trodde jeg var jente og greier... 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er ikke dere nørds nok til å snoke opp last.fm eller facebook profil da? http://www.last.fm/user/superadremalin Flink. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Flink. Hugsa at du hadde kommentert på Allihas profil ein gong eg stalka han litt, så det var lett. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Flink. Hugsa at du hadde kommentert på Allihas profil ein gong eg stalka han litt, så det var lett. ^^ Ikke verst! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hoho, det føles ganske Jævlig, men ser ikke så altfor bra ut heller. Samboeren har døpt meg bubbles for anledningen. Noen grunn til at du har lyst å bli syk? Nei, sånn...hadde passet kjempefint (ironi) Er ikke dere nørds nok til å snoke opp last.fm eller facebook profil da? Fagerli vgs? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er ikke dere nørds nok til å snoke opp last.fm eller facebook profil da? Fagerli vgs? Nesten. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Riktig person iallefall, skal droppe å poste navnet ditt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan noen PLEASE be småspurvene slutte å trampe så jævlig høyt i snøen? Og den av dere som danser jenka på hodet mitt: Slutt... Bare slutt.Sånne 10KG spurver du har som sier PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYP? Det var nok heller det at jeg var en smule reduser etter i gårkveld. Fikk den gode ideen om å smake meg gjennom alle whiskyene til fatters. Da blir det hodepine og sånt dagen etter. Men fin i formen nå. Har en kur mot fyllesjuke som alltid funker. Inspirert av en eller annen som postet her i går skal jeg nå kombinere julebrus og Freia Påskeegg. Det blir bra tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg