Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst å gi meg råd om jeg bør gå på reunion med vennegjengen fra vgs, når jeg ser ut som en hamster etter å ha trukket tann, ikke har kontakt med de lenger, og føler meg meget mislykket når jeg nå går som privatist for å ta opp igjen fag fra vgs, mens de studerer medisin og er ferdig utdannet fotograf.

Lenke til kommentar

Kan noen PLEASE be småspurvene slutte å trampe så jævlig høyt i snøen? Og den av dere som danser jenka på hodet mitt: Slutt... Bare slutt.

Sånne 10KG spurver du har som sier PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYP? :wee:

Tja, er jo forsåvidt det jeg har. Bare føler meg mislykket i forhold til de. Men så har jo jeg hatt det ganske gøy, i stede for å være streber...
Alle følger sin egen rute i livet og dessuten så føles ting i kjeften mer hovent en det egentlig er. Gå ut og ha det artig og mimre om gamle tider :)

Tror jeg begynner å bli forkjølet. Har konstant trykk i skallen sånn, dotter i ørene og halsen verker koselig. Hadde passet utmerket å bli syk nå :)

Lenke til kommentar
Tja, er jo forsåvidt det jeg har. Bare føler meg mislykket i forhold til de. Men så har jo jeg hatt det ganske gøy, i stede for å være streber...
Alle følger sin egen rute i livet og dessuten så føles ting i kjeften mer hovent en det egentlig er. Gå ut og ha det artig og mimre om gamle tider :)

Tror jeg begynner å bli forkjølet. Har konstant trykk i skallen sånn, dotter i ørene og halsen verker koselig. Hadde passet utmerket å bli syk nå :)

Hoho, det føles ganske Jævlig, men ser ikke så altfor bra ut heller. Samboeren har døpt meg bubbles for anledningen.

Noen grunn til at du har lyst å bli syk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...