Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg hadde en tysklærer som spilte Øystein Sundes Tyskleksa og sa at vi måtte lære den. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 *nynne* An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwischen *nynne* osv Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Du har ikke vært alene om den, Slimda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er jo en særdeles morsom sang da, det skal sies. Spesielt når han møter de tyske jentene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja, jeg liker den jeg også, men jeg liker alt av Øystein Sunde, så. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Noen som har lyst å gi meg råd om jeg bør gå på reunion med vennegjengen fra vgs, når jeg ser ut som en hamster etter å ha trukket tann, ikke har kontakt med de lenger, og føler meg meget mislykket når jeg nå går som privatist for å ta opp igjen fag fra vgs, mens de studerer medisin og er ferdig utdannet fotograf. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Selvfølgelig bør du gå. Bare si at du har levd livet først, og skal bli slave for systemet etterpå. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tja, er jo forsåvidt det jeg har. Bare føler meg mislykket i forhold til de. Men så har jo jeg hatt det ganske gøy, i stede for å være streber... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er ikke hvor langt man har kommet som har noe å si, det er hvor godt man har det med hvor man er, og hvor man har tenkt seg 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Wow Malin er tilbake! Hallo Hei, Sebbe. Edit: Jeg hadde bykjøring idag! Endret 24. februar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Woho, jeg er reddet! Kanskje jeg skal ta med en flaske tequila å kjøre full rebell stil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Alle på jobben sitter å ser på sport. Produktivt slik jeg liker det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Går for det samme her, egentlig. Jævlig tragisk, egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan noen PLEASE be småspurvene slutte å trampe så jævlig høyt i snøen? Og den av dere som danser jenka på hodet mitt: Slutt... Bare slutt.Sånne 10KG spurver du har som sier PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYP? Tja, er jo forsåvidt det jeg har. Bare føler meg mislykket i forhold til de. Men så har jo jeg hatt det ganske gøy, i stede for å være streber...Alle følger sin egen rute i livet og dessuten så føles ting i kjeften mer hovent en det egentlig er. Gå ut og ha det artig og mimre om gamle tider Tror jeg begynner å bli forkjølet. Har konstant trykk i skallen sånn, dotter i ørene og halsen verker koselig. Hadde passet utmerket å bli syk nå Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tja, er jo forsåvidt det jeg har. Bare føler meg mislykket i forhold til de. Men så har jo jeg hatt det ganske gøy, i stede for å være streber...Alle følger sin egen rute i livet og dessuten så føles ting i kjeften mer hovent en det egentlig er. Gå ut og ha det artig og mimre om gamle tider Tror jeg begynner å bli forkjølet. Har konstant trykk i skallen sånn, dotter i ørene og halsen verker koselig. Hadde passet utmerket å bli syk nå Hoho, det føles ganske Jævlig, men ser ikke så altfor bra ut heller. Samboeren har døpt meg bubbles for anledningen. Noen grunn til at du har lyst å bli syk? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Er Malin jente? Haha, meg? Edit: Jeg var i alle fall det sist jeg sjekket. ^^ Endret 24. februar 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er Malin jente? Nei, Malin er transseksuell. Malin har fortsatt mannedeler, men har offisielt endret kjønn til kvinne, og skiftet navn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Woho, jeg er reddet! Kanskje jeg skal ta med en flaske tequila å kjøre full rebell stil. Tequila er godt det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg