KvitKnekt Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jente 22 søker VM-fri nettavis. da er vi to. http://english.aljazeera.net/ Beste som er Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jente 22 søker VM-fri nettavis. da er vi to. Aftenposten har lite VM-dekning. Eller, det er noen artikler der, men de har mye annet bra. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg trenger et nytt headsett på jobb, noen som har tips? Bose QuietComfort 15. Jeg så Lamborghini i dag WTF? Verdal eller Steinkjer? E6 rett nord for Stjørdal Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg trenger et nytt headsett på jobb, noen som har tips? Bose QuietComfort 15. Har sett litt på disse til flyturer og de virker meget positive. Vurderer å skaffe meg sånne. Jeg har hatt de. Likte de veldig godt. Solgte de da jeg reiste mindre enn da jeg kjøpte de, så jeg hadde ikke bruk for de lengre. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 God formiddag, folkens! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ahh, engelsklæreren min sendte en email som stinket av sinne og surhet. Jeg er jo faktisk syk, hun må roe seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg trenger et nytt headsett på jobb, noen som har tips? Bose QuietComfort 15. Jeg så Lamborghini i dag WTF? Verdal eller Steinkjer? E6 rett nord for Stjørdal Huh. Still ... Lamborghini i Nord-Trøndelag. Og på denne tiden av året. WTF? God formiddag, folkens! Woo! You're back! Et godt bevis på at jeg ikke har drept deg! Kan noen PLEASE be småspurvene slutte å trampe så jævlig høyt i snøen? Og den av dere som danser jenka på hodet mitt: Slutt... Bare slutt. Men hodet ditt er det beste stedet å danse jenka! Jeg trenger et nytt headsett på jobb, noen som har tips? Bose QuietComfort 15. Har sett litt på disse til flyturer og de virker meget positive. Vurderer å skaffe meg sånne. Jeg har hatt de. Likte de veldig godt. Solgte de da jeg reiste mindre enn da jeg kjøpte de, så jeg hadde ikke bruk for de lengre. Kan da vel bruke dem selv om du ikke reiser mye. Jeg reiser ikke mye, og jeg bruker dem daglig. Perfekt de få gangene jeg er på skolen. Fjerner viftestøyen fra PC-ene og AC-en. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Yes, smurfen, I am alive. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kvisleis gjeng det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Yes, smurfen, I am alive. Vel, jeg vet jo at du er i live, jeg prater jo med deg stadig vekk, men siden du ikke har vært her på en stund, så kanskje andre folk hadde fått tanker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kvisleis gjeng da? fix'd Vel, jeg vet jo at du er i live, jeg prater jo med deg stadig vekk, men siden du ikke har vært her på en stund, så kanskje andre folk hadde fått tanker. Jeg hadde andre tanker. Men ingen var relaterte til dette. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Wow Malin er tilbake! Hallo Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hjemme fra skogstur, den turen må absolutt gjentas 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 DAS KAFE IST TOT! NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Das Kafe ist perhapsen tot, but mein muzik ist sehr alive. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Geht sie nicht am den skole für den learning of das tysk? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 *poke kaféen for åå se om den lever* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tysk var ikke gøy. Vi hadde en lærer som så ut som en pingvin ... Nesten klin lik den i fra batman . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg