Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ha godtatt det hvis det var snakk om påskepynt men jul?

Tror de lykkepillene har gjort noe vondt med deg :\

Nei pokker,jula varer helt til påske ;)

Søvn

Kaffe

Dusj

Klesvask

TV'titting

Jobb.

Lite annet å fylle dagen med når det er nattevakt og man er skrant om penger i tillegg.

Fy faen! Våknet nettopp av mareritt. Da jeg endelig våknet fra drømmen, kaldsvettet jeg. Aldri opplevd noe lignende... :(

Hva var det du drømte om? =(

Lenke til kommentar

Får vell kanskje lete frem påskepynten, men har en følelse av at kyllingene kommer til å bli brukt som katteleker, og Fatass tror sikkert han kan spise dem også. :dontgetit:

Klesvask er nødvending her også, så da har jeg noe å gjøre idag!

Wooho! Klesvask er gøy! Yaaay!

*kremt*

Men altså, det er enda 2 måneder til påske. Drar du frem julepynten i starten av november også?
Who cares,påske er bare en teit helligdags-drit. Eneste det er godt for er overtidsbetaling.
Lenke til kommentar

Jaok, klesvask er ikke såå gøy, men rene klær er greit.

Vil helst ikke gå ut heller med tanke på at jeg kan spy når som helst, så tror jeg sitter her med dyna, pcn, tvn, degusene og kattene idag. :)

Måtte google Dengus for å finne ut hva det er for noe.

Går det greit å ha det i kombinasjon med katter? Katten(e) sikler vel ikke for mye vel?

Lenke til kommentar

Hørtes ut som noen merkelige kjæledyr må jeg si men men, folk har små griser til kosedyr så må da de også fungere ;)

Må vel jobbe litt nå..koke 3 kanner kaffe og vekke en herting som skal på jobb om ikke så lenge så..enjoy resten av morgene så godt du kan og håper du og resten får en sånn det de kaller en fin dag :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...