Dorian Gray Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Alle må huske å stemme på Underboob vs. Sideboob i Den Brystfagre Tråden forresten! Dette forumet suger. De får vite at det heter hvitost, de kaller det gulost. De får vite om fenomenet "underboob" og de vurderer faktisk om sideboob er bedre? Good lord, hva blir det neste - hva som er best av PS3 og herpes? Linux og atomkrig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Maybe we can take a ride together, Hansiboy? Oh yes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Alle må huske å stemme på Underboob vs. Sideboob i Den Brystfagre Tråden forresten! Dette forumet suger. De får vite at det heter hvitost, de kaller det gulost. De får vite om fenomenet "underboob" og de vurderer faktisk om sideboob er bedre? Good lord, hva blir det neste - hva som er best av PS3 og herpes? Linux og atomkrig? Du. Side-boob vinner. Uten tvil. Underboob er fortsatt digg, men sideboob er bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Also: Speyside er nesten så godt som Islay. Den som sier i mot er en idiot. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg måtte google for å finne ut at det var alkohol... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette forumet suger. De får vite at det heter hvitost, de kaller det gulost. De får vite om fenomenet "underboob" og de vurderer faktisk om sideboob er bedre? Good lord, hva blir det neste - hva som er best av PS3 og herpes? Linux og atomkrig? Vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 De får vite om fenomenet "underboob" og de vurderer faktisk om sideboob er bedre? Good lord, hva blir det neste - hva som er best av PS3 og herpes? Linux og atomkrig? Preaching to the choir, man. Preaching to the choir. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Linux og atomkrig? Linux selvsagt! Hallo, hvor blond går det det mulig å være? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Also: Speyside er nesten så godt som Islay. Den som sier i mot er en idiot. Whiskey duger kun i Irish coffee! Aldri vært en hund for ren whiskey i glass, men en Irish Coffee en kald kveld er faktisk helt vidunderlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Linux og atomkrig? Linux selvsagt! Hallo, hvor blond går det det mulig å være? Vi får vel ta en diskusjon rundt det og 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Helt malapropos (ja, jeg har drukket og bruker fancy ord som malapropos): Det er ikke så rart jeg er som jeg er. Jeg er faktisk sønn av en fallen prest. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg hoster til jeg halvveis brekker meg to ganger i minuttet (som igjen fører til at ingen vil være i nærheten av meg i det offentlige rom, kjempegreit), har vondt i hodet og har vært hanglende med forkjølelse/snørr/hoste siden forrige uke. Det ultimate spørsmålet blir da: kan jeg ta meg fri fra skolen (fire timer) i morgen. Jeg har (trolig, om vi får tid) engelskfremføring, og det koordinerer ikke så bra med den nasty hosten min. (Og nei, jeg føler meg ikke berettiget til å ta denne avgjørelsen selv, siden jeg muuuligens ikke har gjort ferdig fremføringen.) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Here is my lady tonight..^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg hoster til jeg halvveis brekker meg to ganger i minuttet (som igjen fører til at ingen vil være i nærheten av meg i det offentlige rom, kjempegreit), har vondt i hodet og har vært hanglende med forkjølelse/snørr/hoste siden forrige uke. Det ultimate spørsmålet blir da: kan jeg ta meg fri fra skolen (fire timer) i morgen. Jeg har (trolig, om vi får tid) engelskfremføring, og det koordinerer ikke så bra med den nasty hosten min. (Og nei, jeg føler meg ikke berettiget til å ta denne avgjørelsen selv, siden jeg muuuligens ikke har gjort ferdig fremføringen.) Do it! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gå på skolen sier jeg, smitt noen andre og spre det glade hoste-budskapet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 God natt til dere alle. Sees i morgen, til kaffen. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gå på skolen sier jeg, smitt noen andre og spre det glade hoste-budskapet! Bakteriene ligger nok spredt godt utover. Hold dere unna vindussetene på Bybanen sier bare jeg (eller, Bybanen er vel jevnt skitten over alt). Æsj, fuck Hermine-idealet, i morgen skal jeg sitte hjemme og høre på RR mens jeg koser meg med en halv ballerina-kjeks samt R1-matte. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Oi, Norton er virkelig seriøs og ville aldri lyvet til meg om noe så seriøst. Sant? ..sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor betale for det når man kan få det gratis? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Skule i 25 minutt i morgon, så vinterferie Munnleg prøveeksamen, matte. Det går til helvete, ELENDIGE oppgåver. Korleis i svartaste granskauen skal eg koble bønder til potensar og likningar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg