Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utdyp om kneet, kjære.

Han var på en pub i Irland, og endte opp i et slagsmål med 3 kiltværende skotter. Han klarte å banke de, men ikke før de blåste sekkepipe på kneet hans, slik det må opereres.

Omtrent alt stemmer. Unntatt alt.

PS: Jeg vet at dette høres ekstremt idiotisk og latterlig ut, så bare hold ut.

Det som skjedde var at jeg gikk igjennom tollen på Oslo Airport, snublet og fikk hele kneet ut av ledd. Det var vondere enn all smerte alle palestinere har opplevd noensinne. Deretter så dro jeg til legen for å sjekke om noe var galt, og det var det. Ble forespeilet operasjon om et par måneder siden et leddbånd ellernoe er røket og jeg går på krykker atm.

PS: Det var karma som gjorde at det hele skjedde. Gikk på grønt i tollen, skulle egentlig gått på rødt.

Lenke til kommentar

Huff. Du får ha god bedring lille deg.

Jeg finner senga nuh, så vi snakkes. :)

Jeg og Lars lekte erotisk leker, og plutselig finner han ut at han skal denge løs på kneet mitt med en skrutrekker.

Dritvondt i grunn.

JEG HAR SAGT UNNSKYLD! Jeg trodde det var greit siden du ikke brukte kodeordet.

Kodeord er oppskrytt. Glemmer det fordi det aldri er i bruk

Lenke til kommentar
Kodeord er oppskrytt. Glemmer det fordi det aldri er i bruk

Da bør du finne deg en ny partner. Grenser er til for å presses. Om kodeordet aldri brukes så er man ikke nærme nok grensene. Da vet man heller ikke hva grensene er .

Iknow. Er nesten i boks nå, bare noen dager igjen. 17, to be exact.

Lenke til kommentar

Jeg vil vite om jeg er meget sær, eller om det er folk som meg her ute!

Jeg har ingen problemer med å stå på alpint, og står ned de vanskeligste bakkene i Europa uten problemer. Har stått veldig mye alpint. Kjører bedre enn de aller, aller fleste. Kjører ofte i fart oppmot 110km/t på skiene.

Så over til den pinlige delen, jeg klarer faen ikke å gå på langrenn. Det er latterlig men sant. Jeg ser ut som en nigerianer. Forrige gang så falt jeg omtrent hele tiden.

Man skulle vel tro at jeg greier å holde meg på bena på et par ski, men det går faen ikke.

Har jeg noen likesinnede?

Lenke til kommentar

Nei. Men det er fordi du ikke er født i Norge. Bare de som er født innenfor landegrensene klarer å gå langrenn. Resten sliter. True fact. :thumbup:

Jeg skylder alltid på min afrikanske bakgrunn hver gang.

Men en skulle da tro at når jeg greier å holde meg på bena på alpintski så skal det gå greit på langrenn ski som står omtrent stille...

Lenke til kommentar

Alle må huske å stemme på Underboob vs. Sideboob i Den Brystfagre Tråden forresten!

Sideshow bob vinner over undercover bob hele tiden. SÅnn er det bare.

Jeg skylder alltid på min afrikanske bakgrunn hver gang.

Men en skulle da tro at når jeg greier å holde meg på bena på alpintski så skal det gå greit på langrenn ski som står omtrent stille...

Så har du "litt" andre sko på alpint da.

Lenke til kommentar

Er jo en litt annen teknikk, og om du har smurt feil kan du bare glemme å komme deg noe sted, det er min erfaring i alle fall. Og de skiene er jo som hyssinger i forhold til dem man står på slalåm med.

Har som mål å bli litt bedre på langrenn, det virker jo litt kos.

Lenke til kommentar

Fant først og fremst ut at jeg ville gå med one piece i byen i dag, fordi det var kaldt, men det endret seg drastisk fort, så jeg gikk inn på carlings å kjøpte meg en bukse. Trudde jeg skulle dø av overopphetelse.. :new_woot: :new_woot:

lol du skulle vært drept for bare å tenke på å gå med one piece utendørs.

Neida, bare lett tortur til du kommer på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...