Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som ikke drikker, ta dere en syltynn Pernot på en fredagskveld foran TVen. Jeg er 193% sikker på at dere elsker det.

Vedde?

Frister å ta bettet, i og med at Pernot er fantastisk. Men det er en relativt sær drikk og jeg må nok stå over.

Uansett så er alkoholfri-fanatikerne sikkert forutinntatt om at dette kommer til å smake piss og er djevelens verk.

Lenke til kommentar

Uansett så er alkoholfri-fanatikerne sikkert forutinntatt om at dette kommer til å smake piss og er djevelens verk.

Nei. Har smakt, det var ikke det værste jeg har smakt, men jeg klarer meg egentlig veldig fint uten. Har klart meg 23 av mitt kommende 70 år allerede, og akter å klare det de neste 60 også.

Uten at jeg gidder regne på det nå.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke fanatiker. Jeg har ingenting imot andre personer som drikker alkohol. Det er bare at hver gang jeg har smakt alkohol, så kjenner jeg en kraftig og ekkel bismak. Jeg har rett og slett ikke funnet en eneste alkohol-holdig drikke som smaker godt.

Og ja, jeg har faktisk fått smake en god del fra folk som sier "jammen denne kjenner du ikke smaken i!"

Godt mulig det bare er psykisk også, men det hjelper veldig lite. :p

Bytte visningnavn til Knut Knudsen?

y/n?

Hit it. Knut Knudsen er mye, mye bedre enn anime-navn. Kjør på med en personlig avatar også, som alle gjenkjenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke fanatiker. Jeg har ingenting imot andre personer som drikker alkohol. Det er bare at hver gang jeg har smakt alkohol, så kjenner jeg en kraftig og ekkel bismak. Jeg har rett og slett ikke funnet en eneste alkohol-holdig drikke som smaker godt.

Og ja, jeg har faktisk fått smake en god del fra folk som sier "jammen denne kjenner du ikke smaken i!"

Godt mulig det bare er psykisk også, men det hjelper veldig lite. :p

Kjenner meg igjen fra starten når jeg drakk alkohol. Da kjente jeg liksom alkoholsmaken i 0.7% cider...mente jeg.

Ah, fjortizzfylla det var saker det. Kanakkas på Bacardi Breezer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...