Pubé Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) @Kake Neh Vurderte KnuteMann, som er det to av navna mine sammen betyr. Knut=Knute Andreas=Mann Men jeg vet ikke... Endret 23. februar 2011 av Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Sikkert en latterlig "brukerundersøkelse". Uansett hva temaet er blir resultatet det samme: De største vest-europeiske landene (minus Tyskland, selvsagt), gjør det best, og alt som er bittelitt eksotisk eller fremmed blir ignorert. Eneste unntaket er "peneste damer", hvor Sverige og Brasil alltid kommer med. Og du har helt rett angående Russland. Brukerundersøkelse blant Lonely Planet sine fans ja. That's why im learning Russian. Portugal kan jeg tildels skjønne, men Spansk? I mean wtf... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 God Dag folkens! Hei Knut Knudsen Har en fin klang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Neh Vurderte KnuteMann, som er det to av navna mine sammen betyr. Knut=Knute Andreas=Mann Men jeg vet ikke... Da kan jeg kalle meg for SteinMakt / KlippeMakt Per: Stein / Klippe Magne: Makt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 God Dag folkens! Skift brukernavn asap zulu honolulu. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 God Dag folkens! Skift brukernavn asap zulu honolulu. Why? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg prøver å skåne en ny bruker fra skadene han vil få av å hete både "hipster" og "jesus". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tror ikke han er særlig ny... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stikk på cam du Zoro. Perv. Eg blir sur på deg om du ikkje utnyttar ein slik openbar invitasjon frå det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg prøver å skåne en ny bruker fra skadene han vil få av å hete både "hipster" og "jesus". Er det noe galt i å være hipster? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som liker retro-hardware? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 KnutSprut Den har jeg hørt før Knut stut rumpeklut var en gjenganger i 2. klasse. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg prøver å skåne en ny bruker fra skadene han vil få av å hete både "hipster" og "jesus". Er det noe galt i å være hipster? Jeg er ikke fan av hipsterklesstilen. Nesten like ille som goth. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som liker retro-hardware? Nei, vi vil ikke høre historien om din nyinnkjøpte PC. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nei, vi vil ikke høre historien om din nyinnkjøpte PC. Var heller en mulighet til å få to fullt fungerende personlige datamaskiner. Lenke til kommentar
HipsterJesus Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som liker retro-hardware? retro-hardware <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skal kaste min gamle PC når jeg får min nye. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stikk på cam du Zoro. Perv. Eg blir sur på deg om du ikkje utnyttar ein slik openbar invitasjon frå det motsatte kjønn. Tror desverre at det bare hadde endt med at jeg ble ydmyket av de to jentene det er snakk om Og cam er kjedelig i forhold til det man kan få på ekte. Vile likt det bedre. Stikk på cam du Zoro. Perv. Eg blir sur på deg om du ikkje utnyttar ein slik openbar invitasjon frå det motsatte kjønn. Tror desverre at det bare hadde endt med at jeg ble ydmyket av de to jentene det er snakk om Og cam er kjedelig i forhold til det man kan få på ekte. Ville likt det bedre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kjørte igang med fap free mars jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg