Randomizer Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jula varer til påske, pus. Derfor skal jeg stille med nisselue og slede på TG. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hva er skrifttypen de bruker i nettaviser som vg.no, db.no, klikk.no? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg kjøpte nettopp en sekspakning med leppebalsamer på nettet fordi jeg fikk plutselig panikk da jeg innså at jeg nesten har arbeidet meg gjennom favoritten min. SEKS leppebalsamer. I mitt forsvar så skal kjæresten min ha MINST en av dem, han fikk velge tre av smakene. Dessuten er de skikkelig gode og mykgjørende og lukter/smaker herlig. Ingenting å skamme seg over. Bedre å kjøpe billig og ha, enn å kjøpe dyrt og ofte. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hehe: http://www.youtube.com/watch?v=rV9zC-zgagY Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg kjøpte nettopp en sekspakning med leppebalsamer på nettet fordi jeg fikk plutselig panikk da jeg innså at jeg nesten har arbeidet meg gjennom favoritten min. SEKS leppebalsamer. I mitt forsvar så skal kjæresten min ha MINST en av dem, han fikk velge tre av smakene. Dessuten er de skikkelig gode og mykgjørende og lukter/smaker herlig. Ingenting å skamme seg over. Bedre å kjøpe billig og ha, enn å kjøpe dyrt og ofte. Samme tankegangen som en kompis på jobb. Han fyller opp hele bagasjerommet med dasspapir når han handler i sverige av og til. Dasspapir har man jo alltid bruk for, det går aldri ut på dato og det koster halve prisen der. Endret 23. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 En periode kjøpte jeg sigarettene mine kartongvis. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg kjøpte nettopp en sekspakning med leppebalsamer på nettet fordi jeg fikk plutselig panikk da jeg innså at jeg nesten har arbeidet meg gjennom favoritten min. SEKS leppebalsamer. I mitt forsvar så skal kjæresten min ha MINST en av dem, han fikk velge tre av smakene. Dessuten er de skikkelig gode og mykgjørende og lukter/smaker herlig. Ingenting å skamme seg over. Bedre å kjøpe billig og ha, enn å kjøpe dyrt og ofte. Samme tankegangen som en kompis på jobb. Han fyller opp hele bagasjerommet med dasspapir når han handler i sverige av og til. Dasspapir har man jo alltid bruk for, det går aldri ut på dato og det koster halve prisen der. Minus bensin osv......... 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Finne radius på sirkel, 15,7 meter. 15,7m *brøkstrek* 3,14 x 2 Blir det rett å sette parantes rundt 3,14 x 2? Me har eigentleg aldri lært noko om kvar ein skal/bør sette parantes i slike oppgåver. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er omkretsen 15,7m? I så fall blir det vel O=2piR R=O/2pi, som du sa. Og, ja, da må du ha parantes rundt "2pi". Bedre med en parantes for mye enn en for lite. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 En periode kjøpte jeg sigarettene mine kartongvis. Jeg kjøper tobakken min i fempakninger. Men jeg betaler aldri fullpris da. Takk, pappa, for at du jobber i utlandet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Gatekjøkken-kebab og brus til middag i dag. Kudos om noen har hatt en dårligere middag ernæringsmessig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har hatt akkurat det samme til middag idag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Samme tankegangen som en kompis på jobb. Han fyller opp hele bagasjerommet med dasspapir når han handler i sverige av og til. Dasspapir har man jo alltid bruk for, det går aldri ut på dato og det koster halve prisen der. Er jo ikke helt samme greien siden jeg ALLTID kjøper ting som parfyme/leppebalsamer og sminke fra indie-selskap på nettet. Har ikke rørt en lypsyl siden jeg kastet min bror sin. Takler ikke lukten eller smaken eller følelsen av å ha det på leppene, Blistex funker, men peppermynteolje er et irriterende middel som gjør at leppene mine hovner litt opp eller blir SÅRE selv om de er myke etc... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg kjøper tobakken min i fempakninger. Men jeg betaler aldri fullpris da. Takk, pappa, for at du jobber i utlandet. Jeg har omtrent aldri vært innom et pol i Norge, selv om jeg drikker en del. Kjøper kun på Tax free i Norge og utlandet, har et relativt velfyldt barskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har bursdag i dag. Var nettopp ute å kjørte bil. Kjempekjekt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nå fikk jeg lyst til å drikke. 8 måneder siden sist gang eller noe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg har bursdag i dag. Congratulatore! Måtte champagnen være ekstra kald på denne dag. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ikke åpne spoilen, om du absolutt ikke vil se naturfag fasiten min.. Endret 23. februar 2011 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Til alle dere som sliter med innbrudd. Her er løsningen. HOW TO INSTALL A HOME SECURITY SYSTEM 1. Go to a secondhand store and buy a pair of men's used size 14-16 work boots. 2. Place them on your front porch, along with a copy of Guns & Ammo Magazine. 3. Put a few giant dog dishes next to the boots and magazines. 4. Leave a note on your door that reads: "Bubba, Bertha, Duke, Slim, & I went for more ammo and beer. Be back in an hour. Don't mess with the pit bulls; they attacked the mailman this morning and messed him up bad. I don't think Killer took part, but it was hard to tell from all the blood. Anyway, I locked all four of 'em in the house. Better wait outside. Be right back. Cooter" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg