Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte nettopp en sekspakning med leppebalsamer på nettet fordi jeg fikk plutselig panikk da jeg innså at jeg nesten har arbeidet meg gjennom favoritten min. SEKS leppebalsamer. I mitt forsvar så skal kjæresten min ha MINST en av dem, han fikk velge tre av smakene. Dessuten er de skikkelig gode og mykgjørende og lukter/smaker herlig.

Ingenting å skamme seg over. Bedre å kjøpe billig og ha, enn å kjøpe dyrt og ofte.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp en sekspakning med leppebalsamer på nettet fordi jeg fikk plutselig panikk da jeg innså at jeg nesten har arbeidet meg gjennom favoritten min. SEKS leppebalsamer. I mitt forsvar så skal kjæresten min ha MINST en av dem, han fikk velge tre av smakene. Dessuten er de skikkelig gode og mykgjørende og lukter/smaker herlig.

Ingenting å skamme seg over. Bedre å kjøpe billig og ha, enn å kjøpe dyrt og ofte.

Samme tankegangen som en kompis på jobb. Han fyller opp hele bagasjerommet med dasspapir når han handler i sverige av og til. Dasspapir har man jo alltid bruk for, det går aldri ut på dato og det koster halve prisen der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Samme tankegangen som en kompis på jobb. Han fyller opp hele bagasjerommet med dasspapir når han handler i sverige av og til. Dasspapir har man jo alltid bruk for, det går aldri ut på dato og det koster halve prisen der.

Minus bensin osv.........

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo ikke helt samme greien siden jeg ALLTID kjøper ting som parfyme/leppebalsamer og sminke fra indie-selskap på nettet. Har ikke rørt en lypsyl siden jeg kastet min bror sin. Takler ikke lukten eller smaken eller følelsen av å ha det på leppene, Blistex funker, men peppermynteolje er et irriterende middel som gjør at leppene mine hovner litt opp eller blir SÅRE selv om de er myke etc...
Lenke til kommentar

Til alle dere som sliter med innbrudd. Her er løsningen.

HOW TO INSTALL A HOME SECURITY SYSTEM

1. Go to a secondhand store and buy a pair of men's used size 14-16 work boots.

2. Place them on your front porch, along with a copy of Guns & Ammo Magazine.

3. Put a few giant dog dishes next to the boots and magazines.

4. Leave a note on your door that reads:

"Bubba,

Bertha, Duke, Slim, & I went for more ammo and beer. Be back in an hour.

Don't mess with the pit bulls; they attacked the mailman this morning and

messed him up bad. I don't think Killer took part, but it was hard to tell

from all the blood. Anyway, I locked all four of 'em in the house.

Better wait outside. Be right back.

Cooter"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...