Flabba Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg liker menn som prøver å imponere meg med å si "Jeg kan bygge min egen PC da.. HELT SELV" og fortsette med "jeg kan jo vise deg engang... wink wink" -_- Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg liker menn som prøver å imponere meg med å si "Jeg kan bygge min egen PC da.. HELT SELV" og fortsette med "jeg kan jo vise deg engang... wink wink" -_- Jeg kan bygge min egen pc HELT SELV! Bli med hjem og se da vel! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg liker menn som prøver å imponere meg med å si "Jeg kan bygge min egen PC da.. HELT SELV" og fortsette med "jeg kan jo vise deg engang... wink wink" -_- Jeg kan bygge min egen pc HELT SELV! Bli med hjem og se da vel! Det var sånn han sa det O.o Burde jeg liksom bli imponert? Trodde det var noe de fleste gutter/menn kunne Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hurr durr. Han er sikker speshull døøøøørrr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg liker menn som prøver å imponere meg med å si "Jeg kan bygge min egen PC da.. HELT SELV" og fortsette med "jeg kan jo vise deg engang... wink wink" -_- Jeg vet omtrent ikke opp ned på en PC. Aldri sett inni en. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ikke noe som er verre enn og være i hus med syke eldre mannfolk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Joda, å måtte vaske dem. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg tror lukta i garderoben på 3T slår den glatt Yavel, når det er 450 pensjonister som driver å skifter der . Stanker gammelsvette Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg liker menn som prøver å imponere meg med å si "Jeg kan bygge min egen PC da.. HELT SELV" og fortsette med "jeg kan jo vise deg engang... wink wink" -_- Jeg vet omtrent ikke opp ned på en PC. Aldri sett inni en. Ikke jeg heller Så er glad jeg har en liten hurv men kompiser som kan det så HVIS jeg har veldig lyst til å bygge min egen (noe jeg ikke har) kan de gjøre det for meg Jeg bare anntar at alle menn er som de i min "gjeng" men oppdager til stadighet at det ikke er sånn Jeg skal nå følge min bestemor på 90år på Apoteket også hjem å... BADE henne. Jippi -_- Endret 23. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg liker menn som prøver å imponere meg med å si "Jeg kan bygge min egen PC da.. HELT SELV" og fortsette med "jeg kan jo vise deg engang... wink wink" -_- Jeg vet omtrent ikke opp ned på en PC. Aldri sett inni en. Mener du ikke at du ikke vet opp óg ned på en pc? Hvis du ikke vet opp ned, så regner jeg med du kanskje burde snu den Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Spør han fjollete fjompen som nettopp kom ut av homogrillen om han kan bygge en pc du Hanna Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tror ikke mennesket er laget til å stå opp så tidlig. Hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det er ikke vanskelig å bygge en PC. Det vanskelige er å få tak i alle deler og sørge for at de passer sammen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Aldeles utmerket. Sola skinner, brunosten var god og jeg myser etter stillinger som ikke finnes ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stillinger? Hvorfor leter du etter stillinger? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Fordi jeg ikke har lyst til å leve på 50% lønn og vil jobbe mer enn 2 til 3 dager i uka? Endret 23. februar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Aha, trodde du hadde full stilling jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stille på jobben i dag, merkes at det er vinterferie. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Det er ikke vanskelig å bygge en PC. Det vanskelige er å få råd til alle deler Fix'd Endret 23. februar 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fix'd Uh... Å få råd til delene er rimelig enkelt. Skaff deg en jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg