Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Innebygd raveparty med E-dispenser? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Herregud så kjedelig og lett p-matte er. Ferdig om 2 timer. Da blir det hjem og kose meg. Gleder meggggg. Veit om en som er skolelei iallefall. Hadde dødelig mye fravær rett etter jul - fikk beskjed om at jeg måtte starte å komme HVER dag på skolen, ellers ville jeg miste skoleplassen min. Er inne i 4. uka nå. 4 uker med oppmøte HVER dag. Herregud. At folk klarer det et helt år fatter jeg ikke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 At folk kan ha en slik holdning til punktlighet skjønner ikke jeg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Si ifra hvis du nærmer deg hovedstadstraktene eller andre siden av oslofjorden så kunne man ha møttes,fått med oss Demonfudge også f.eks Jeg skal gjøre det. Kjenner meg klar for tur ut i klyve-skogene i morgen. Bare handle noen brune i morgen så er man good to go Hva faen skal du uti det hølet etter? Makan til møkkaplass skal du faen meg leite lenge etter. Jeg blir fysisk kvalm bare jeg beveger meg dit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Innebygd raveparty med E-dispenser? Ofc, har litt problemer med vodka krana, men skal fikses i løpet av uka... OMG VOKDA KRAN det skal jeg lage en gang Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Epic... Jeg er trøtt... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pent bilde. Hva er det? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 At folk kan ha en slik holdning til punktlighet skjønner ikke jeg... Det er naturligvis en stor forskjell mellom skole og jobb. Har ikke slik holdning til jobben min. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det er fra zelda geir Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvor mye kan jeg forvente å tjene på og holde et 3 timers foredrag om bruk av internett og sikkerthet for folk som omtrent ikke vet hvor påknappen er på ei maskin? 10 stk sånn omtrent Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Zelda Geir? Hurra! Flere Geirer! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvor mye kan jeg forvente å tjene på og holde et 3 timers foredrag om bruk av internett og sikkerthet for folk som omtrent ikke vet hvor påknappen er på ei maskin? 10 stk sånn omtrent I fjor hadde jeg ungdomsbedrift. Vi lærte opp gamlinger som ikke visste noe som helst om PC i nettbank. Kurset gikk over 3 timer, og det var 10-15 kursdeltakere. Var riktignok DnBNOR som betalte kursene, men vi tok 5500 pr kurs den siste perioden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvor mye kan jeg forvente å tjene på og holde et 3 timers foredrag om bruk av internett og sikkerthet for folk som omtrent ikke vet hvor påknappen er på ei maskin? 10 stk sånn omtrent I fjor hadde jeg ungdomsbedrift. Vi lærte opp gamlinger som ikke visste noe som helst om PC i nettbank. Kurset gikk over 3 timer, og det var 10-15 kursdeltakere. Var riktignok DnBNOR som betalte kursene, men vi tok 5500 pr kurs den siste perioden. Vet ikke helt hvor mye jeg får jeg blir "innleid" av skolen så, du har vel ikke tilfeldigvis noen dokumenter dere brukte osv? tips til oppgaver osv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Why couldnt the two asians make a white baby? Cause two wongs dont make a white Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ajaco: Jeg trodde utdanning pleide å gi grunnlaget for fremtidige jobber? Betyr det at du skal holde på den sammen jobben din, da? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hvor mye kan jeg forvente å tjene på og holde et 3 timers foredrag om bruk av internett og sikkerthet for folk som omtrent ikke vet hvor påknappen er på ei maskin? 10 stk sånn omtrent I fjor hadde jeg ungdomsbedrift. Vi lærte opp gamlinger som ikke visste noe som helst om PC i nettbank. Kurset gikk over 3 timer, og det var 10-15 kursdeltakere. Var riktignok DnBNOR som betalte kursene, men vi tok 5500 pr kurs den siste perioden. Vet ikke helt hvor mye jeg får jeg blir "innleid" av skolen så, du har vel ikke tilfeldigvis noen dokumenter dere brukte osv? tips til oppgaver osv. http://teknetub.com/kursplan.html Det var en kort kursplan vi skrev. Etter vi gjennomgikk det hadde vi noen repetesjonsoppgaver på slutten. Der skulle de få så lite hjelp som mulig. De aller, aller, fleste var svært fornøyde. http://dt.no/nyheter/royken-ungdom-lerer-seniorene-a-bruke-nettbank-1.3043935 http://rha.no/sport/seniorer-pa-skolebenken-1.3329172 Edit: Hør med administrasjonen på skolen hvor mye de er villige til å betale. Start gjerne med å foreslå en sum selv. Er du alene, eller er dere en gruppe? Tilhører du/dere et firma som blir leid inn? Endret 23. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det blir bare meg som skal holde selve kurset tror jeg. I hvem som står for kurset er jeg usikker på, men det er for "voksne" som skal lære seg generell data og internettbruk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du må lære de at skjermen er skjerm, boksen er pc-en og at det finnes ting INNI pc-en og da . Kanskje litt håp for eldre generasjoner om du gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg