Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så kjedelig og lett p-matte er. Ferdig om 2 timer. Da blir det hjem og kose meg. Gleder meggggg.

Veit om en som er skolelei iallefall. Hadde dødelig mye fravær rett etter jul - fikk beskjed om at jeg måtte starte å komme HVER dag på skolen, ellers ville jeg miste skoleplassen min. Er inne i 4. uka nå. 4 uker med oppmøte HVER dag. Herregud. At folk klarer det et helt år fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar

Si ifra hvis du nærmer deg hovedstadstraktene eller andre siden av oslofjorden så kunne man ha møttes,fått med oss Demonfudge også f.eks

Jeg skal gjøre det.

Kjenner meg klar for tur ut i klyve-skogene i morgen. Bare handle noen brune i morgen så er man good to go :D

Hva faen skal du uti det hølet etter? Makan til møkkaplass skal du faen meg leite lenge etter. Jeg blir fysisk kvalm bare jeg beveger meg dit.
Lenke til kommentar

Hvor mye kan jeg forvente å tjene på og holde et 3 timers foredrag om bruk av internett og sikkerthet for folk som omtrent ikke vet hvor påknappen er på ei maskin? 10 stk sånn omtrent

I fjor hadde jeg ungdomsbedrift. Vi lærte opp gamlinger som ikke visste noe som helst om PC i nettbank. Kurset gikk over 3 timer, og det var 10-15 kursdeltakere.

Var riktignok DnBNOR som betalte kursene, men vi tok 5500 pr kurs den siste perioden.

Lenke til kommentar

Hvor mye kan jeg forvente å tjene på og holde et 3 timers foredrag om bruk av internett og sikkerthet for folk som omtrent ikke vet hvor påknappen er på ei maskin? 10 stk sånn omtrent

I fjor hadde jeg ungdomsbedrift. Vi lærte opp gamlinger som ikke visste noe som helst om PC i nettbank. Kurset gikk over 3 timer, og det var 10-15 kursdeltakere.

Var riktignok DnBNOR som betalte kursene, men vi tok 5500 pr kurs den siste perioden.

Vet ikke helt hvor mye jeg får jeg blir "innleid" av skolen så, du har vel ikke tilfeldigvis noen dokumenter dere brukte osv? tips til oppgaver osv.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor mye jeg får jeg blir "innleid" av skolen så, du har vel ikke tilfeldigvis noen dokumenter dere brukte osv? tips til oppgaver osv.

http://teknetub.com/kursplan.html

Det var en kort kursplan vi skrev. Etter vi gjennomgikk det hadde vi noen repetesjonsoppgaver på slutten. Der skulle de få så lite hjelp som mulig.

De aller, aller, fleste var svært fornøyde.

http://dt.no/nyheter/royken-ungdom-lerer-seniorene-a-bruke-nettbank-1.3043935

http://rha.no/sport/seniorer-pa-skolebenken-1.3329172

Edit: Hør med administrasjonen på skolen hvor mye de er villige til å betale. Start gjerne med å foreslå en sum selv. Er du alene, eller er dere en gruppe? Tilhører du/dere et firma som blir leid inn?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...