Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger en stk kaldblodig morder som ikke har noe i mot å ta seg av to stk høylydte russere. Jeg dævver om jeg ikke snart får sove uten å våkne til høylydt, russisk krangling. Jeg hater russisk. -.-

Så, god morgen folkens. ^^ Hva skjer her? Noen som ville hoppe opp og ned i en marsinpankake eller bare danse litt i en sjokoladekake? ^^

Lenke til kommentar
Jeg trenger en stk kaldblodig morder som ikke har noe i mot å ta seg av to stk høylydte russere. Jeg dævver om jeg ikke snart får sove uten å våkne til høylydt, russisk krangling. Jeg hater russisk. -.-

Så, god morgen folkens. ^^ Hva skjer her? Noen som ville hoppe opp og ned i en marsinpankake eller bare danse litt i en sjokoladekake? ^^

Jeg har lyst til å spise sjokoladekake og marsipankake :D Skjer der da?

Lenke til kommentar

i has kaldblodig blodpuding?

BTW:

morn til deg ;)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...