Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hadde først B|Real etter mange års krangling på IRC med en idiot som på død og liv skulle ha aliaset "b-real".

Så ble det vel b-real etter hvert..innimellom har det vært Ecthelion og colbert08 så...tja..men det er MANGE år siden! ;)

Ja, på den tida du og bæssfar min var småjinter?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg het noe annet da jeg registrerte meg, men fikk det byttet "manuelt". Dette var dagens nymoderne forum hvor du kan bytte brukernavn selv.

La meg tippe.

Ditt tidligere alias var:

IPOD! ;)

Har du vært hjemmom eller?
Skal. Blir en uke eller noe sånn. Planer om å få pressa inn en harrytur og fylle opp med tollfrie varer også
Si ifra hvis du nærmer deg hovedstadstraktene eller andre siden av oslofjorden så kunne man ha møttes,fått med oss Demonfudge også f.eks

Ja, på den tida du og bæssfar min var småjinter?
WTF? :lol:
Lenke til kommentar

men du er flink å skrive norsk, det skal du ha. Bruker du Google Translate da eller har Apple klart å kommme med noe bedre alternativ internt?

Takk! Jeg tester et av våre nye, fremtidige produkter: iTalk. Det finnes allerede produkter som bruker dette navnet, men vi regner ikke med at det blir noe problem.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

En alt for høy, blond, countryartist som faktisk ser smålig rar ut i annsiktet, nei takk. :p

Vel, om hun kom hjem til meg og spurte om vi skulle hatt sex, så hadde jeg nok svart ja... Men nå hadde jeg nok svart ja til de fleste..

Om jeg kunne velge selv, så hadde det aldri blitt henne hvertfall. :p

Endret av kammizez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...