Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Damn... Jeg vil ikke ha dette brukernavnet lengre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Damn... Jeg vil ikke ha dette brukernavnet lengre Får weeaboo assosiasjoner hver gang jeg leser det og ser avataren din dessverre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kommer til å bytte, når jeg finner noe jeg vil ha. Også beholder jeg avataren en god stund, før jeg bytter den også. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kommer til å bytte, når jeg finner noe jeg vil ha. Også beholder jeg avataren en god stund, før jeg bytter den også. Bytt til Zoro Geir Vi trenger flere Geirer på forumet 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva skal folk i morra da? Jeg skal bestille time hos tatovør, hente dama og fattern som kommer med hurtigbåten og deretter blir det ikke så mye tenker jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kommer til å bytte, når jeg finner noe jeg vil ha. Også beholder jeg avataren en god stund, før jeg bytter den også. Så one piece kommer til å forsvinne helt i fra forumet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nei, kan ikke vi to ta å bytte til en One Piece avatar samtidig og ha de en liten stund nå og da? Zoro har tross alt vært min "identitet" her inne siden midten av 2009. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Vi kan bytte brukernavn, så kan du være Dorian litt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Damn... Jeg vil ikke ha dette brukernavnet lengre Keep it,finnes ikke værre en de som bytter brukernavn...hvordan skal man klare å igjenkjenne folk da? Ta litt hensyn til de som er gammel og senile Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Neh. Vet ikke hva som står bak brukernavnet ditt. Er ikke helt fan av det. Dorian Blue hadde jeg likt bedre. Gudd nait fårum Damn... Jeg vil ikke ha dette brukernavnet lengre Keep it,finnes ikke værre en de som bytter brukernavn...hvordan skal man klare å igjenkjenne folk da? Ta litt hensyn til de som er gammel og senile Beholder avataren en stund. Siden du er så gammel blir det vel vanskeligere å lese tekst kontra å gjenkjenne bilder? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Neh. Vet ikke hva som står bak brukernavnet ditt. Er ikke helt fan av det. Dorian Blue hadde jeg likt bedre.Picture of Dorian Gray? Ringer det noen bjeller? Seriøst, ungdommen nå til dags! Da jeg var på deres alder var jeg allerede flere år eldre! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Damn... Jeg vil ikke ha dette brukernavnet lengre Keep it,finnes ikke værre en de som bytter brukernavn...hvordan skal man klare å igjenkjenne folk da? Ta litt hensyn til de som er gammel og senile Minnes vagt en B-Real. Om en ikke et stort navneskifte, så er det da et navneskifte det óg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Å skifte navn på forumet er en synd i mot Jesus Kristus, på lik linje med onani. Amen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 @Hansern Da har jeg bare enda en grunn til å gjøre det Kan forestille meg Lars som tenåring. En kåt, hyper pøbelmaker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva skal folk i morra da? Sitte på tog fra 10:28 til 19:18, med unntak av en pause i Drammen. Har du vært hjemmom eller? Minnes vagt en B-Real. Om en ikke et stort navneskifte, så er det da et navneskifte det ógHadde først B|Real etter mange års krangling på IRC med en idiot som på død og liv skulle ha aliaset "b-real".Så ble det vel b-real etter hvert..innimellom har det vært Ecthelion og colbert08 så...tja..men det er MANGE år siden! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ahh. wtf. skulle bare innom skolen en kjapp tur å fikse noe til i morra som tar 3 min, men blei sittende til nå å animere Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Å skifte navn på forumet er en synd i mot Jesus Kristus, på lik linje med onani. Amen. Enig selv om jeg tror de kristne runker 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Å skifte navn på forumet er en synd i mot Jesus Kristus, på lik linje med onani. Jeg het noe annet da jeg registrerte meg, men fikk det byttet "manuelt". Dette var dagens nymoderne forum hvor du kan bytte brukernavn selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har du vært hjemmom eller?Skal. Blir en uke eller noe sånn. Planer om å få pressa inn en harrytur og fylle opp med tollfrie varer også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg