Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) http://i55.tinypic.com/1t3i8l.png Prøvd å scrolle opp og ned? Endret 22. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg ler hver bidige gang jeg hører denne sangen her http://www.youtube.com/watch?v=SgyeshD8RJY Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pappa har kjøpt seg Old Spice. Lett at jeg skal til Oslo å kjøpe det og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pappa har kjøpt seg Old Spice. Lett at jeg skal til Oslo å kjøpe det og. Hvor i Oslo selges det? I are live here. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er ikke Old Spice sånn som lukter gammal sjømann? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Prøvd å scrolle opp og ned? Scrolling, this: Endret 22. februar 2011 av L4r5 En halv side satt i spoiler Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pappa har kjøpt seg Old Spice. Lett at jeg skal til Oslo å kjøpe det og. Hvor i Oslo selges det? I are live here. Vitus apotek eller noe. Er ikke Old Spice sånn som lukter gammal sjømann? Mannedeoderant. Har du ikke sett reklamene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 LÅL Gruer meg litt til MR på fredag. Må visst ligge jævlig stille ganske lenge. Blir sikkert dritkjipt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Var ikke så ille når jeg var på MR med kneet mitt for noen år siden. Fikk headset med musikk og greier, så det var nesten så jeg sovna når jeg lå der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 MR er utrolig kjedelig. Og musikken de setter på er som regel elendig. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 LÅL Gruer meg litt til MR på fredag. Må visst ligge jævlig stille ganske lenge. Blir sikkert dritkjipt. Benytt anledningen til å late som du er med i House. Med tilhørende grufull sykdom, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er ikke ille å ligge i ro i den. Egentlig. Jeg hadde stativ på hodet når jeg gjorde det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Godt å se at det er flere som sliter med nettet, jeg kommer ikke inn på reddit eller facebook, mens forumet og google.no funker bankers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 LÅL Gruer meg litt til MR på fredag. Må visst ligge jævlig stille ganske lenge. Blir sikkert dritkjipt. Benytt anledningen til å late som du er med i House. Med tilhørende grufull sykdom, selvfølgelig. Jeg skal selvsagt fake et anafylaktisk sjokk inn i maskinen, så de må skynde seg å dra meg ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gi hoveddoktoren en stokk og spør om han er med på et rollespill. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gi hoveddoktoren en stokk og spør om han er med på et rollespill. Rollespill you saaaay? Kinky. Neida, forresten så halter jeg omtrent som House nå. Kanskje jeg burde være han? Jeg er også passe sær. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 10 minutter til jeg legger meg. Må bare ha noen flere episoder eav dexter først Hva skal folk i morra da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Noen andre som har dette problemet? Jeg bruker Google Chrome, og på youtube filmer så er det et rart problem. Ofte opplever jeg at filmene på Youtube viser bildet av det jeg nettopp var inne på, mens lyden spilles i bakgrunnen. Slik: Noe som gjør at jeg må finne fram til knappen for å få videoen større, eller endre på lyden. Noen ganger skjer dette, noen ganger ikke. Hvordan fikser jeg dette? Tøm cach/cookies og det som er i Chrome og se om dette kan hjelpe på problemene dine,hvis ikke så prøv å se om Flash-player har noe form for cache. Var ikke så ille når jeg var på MR med kneet mitt for noen år siden. Fikk headset med musikk og greier, så det var nesten så jeg sovna når jeg lå der Husker jeg opererte tann ifra nerkjeften og opp, fikk ha på headsett med musikk men det slo litt feil for musikken for meg er i dag uhørbar,får bare traumer og blodsmak i kjeften. MR er utrolig kjedelig. Og musikken de setter på er som regel elendig.Bra de ikke har Spotify for eksempel så du måtte høre på han der hestkuken "Johnathan" hele seansen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva skal folk i morra da? Sitte på tog fra 10:28 til 19:18, med unntak av en pause i Drammen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 10 minutter til jeg legger meg. Må bare ha noen flere episoder eav dexter først Hva skal folk i morra da? Sove til langt på kvelden, se en film, lage middag og gå på nattevakt En du? Borsett fra Dexter da? Hvilken sesong er det du ser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg