awezum Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nah, likte det ikke. Du er ute etter metall? SikTh – The Trees Are Dead & Dried Out, Wait for Something Wild Agalloch – The Mantle maudlin of the Well – Bath Electric Wizard – Dopethrone Converge – Jane Doe Kommer til å roxe soxene dine. Foretrekker deathcore/metalcore band, faktisk. navnliste noen? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Foretrekker deathcore/metalcore band, faktisk. navnliste noen? Bring me the horizonBetween the buried and me (offisielt "bare et metalband", men mye core-tendenser) Dog Fashion Disco (litt mer progressivt, avant-garde. Mulig du ikke liker det, da det tendenserer til å bli litt vel sært) The Psyke Project (dansk band. Flott metalcore) Det var det jeg hadde på sittende rumpe 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 her var det pastagreier. ikke spesielt spennende, men det dugde. i morra blir det fisk! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Baah, kjøpt flybilletter til Nice i ferien! Invitert av en venninne, blir bra! Nå må jeg bare bli kvitt frykten for at passet ikke kommer i tide... Eller de hundre andre tingene jeg er sikker på vil gå galt. Jeg stresser for mye! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Bare jeg hører ordet flyplass kjenner jeg pulsen stige. Mer stressende plass skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 FLYPLASS FLYPLASS FLYPLASS! ikke så stress om man har huska pass, lommebok og flybilletten egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Husker Heathrow for noen år tilbake. Ble et fint marathon jeg måtte løpe der ja. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 FLYPLASS FLYPLASS FLYPLASS! ikke så stress om man har huska pass, lommebok og flybilletten egentlig. Man flyr da billettløst Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ja om men da har du det på kortet ditt ellerno da, og da er det jo i boks. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Baah, kjøpt flybilletter til Nice i ferien! Invitert av en venninne, blir bra! Nå må jeg bare bli kvitt frykten for at passet ikke kommer i tide... Eller de hundre andre tingene jeg er sikker på vil gå galt. Jeg stresser for mye! Nice er en kul by jeg har vært i mange ganger. Selv synes jeg kanskje Cannes og Monte Carlo er stiligere byer. St. Tropez er jetsetter sted numero uno i Europa. Dra til Aix-en-Provence. Husk at det er dyrt i disse traktene. Spesielt St. Tropez, Cannes og Monte Carlo er dyre steder. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Foretrekker deathcore/metalcore band, faktisk. navnliste noen? Bring me the horizonBetween the buried and me (offisielt "bare et metalband", men mye core-tendenser) Dog Fashion Disco (litt mer progressivt, avant-garde. Mulig du ikke liker det, da det tendenserer til å bli litt vel sært) The Psyke Project (dansk band. Flott metalcore) Det var det jeg hadde på sittende rumpe Skal høre, takk for tips's : ) btw, snittleif? prøv det bandet her; Miss may i og albumet monument. Noe av det beste jeg har hørt på lenge! :thumbup: :thumbup: Endret 22. februar 2011 av awezum Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 har du ikke pass? Jeg har aldri hatt pass. Er jeg rar i din mening da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har aldri hatt pass. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 "I don't know what your generation's fascination is with documenting your every thought... but I can assure you, they're not all diamonds. "Roman is having an OK day, and bought a Coke Zero at the gas station. Raise the roof." Who gives a rat's ass? " Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 har du ikke pass? Det gikk ut i fjor. Og siden jeg så at pass holder seg i ti år (når du er over 16) fikk jeg nettopp en ny ting å grue meg til: å ta passbilde i morgen. Iiik. Nervevrak anyone? (Og klarer man å få et pass fornyet på 5 virkedager?) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har aldri hatt pass. Er jeg rar i din mening da? Maria Amelie, jeg vet dette er deg. Slutt med pass-tullet ditt. до свидания 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Passbilder blir alltid morsomme. Det er uungåelig. Selv har jeg hørt at jeg ser ut som en ung Rambo på mitt. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg ser ut som en rumensk kriminell som er kommet til Norge for hallik og smuglervirksomhet på mitt passbilde. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Im back! Mange nye "fjes" her siden sist :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg