Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Noen på bygget mitt som har fått helt dilla på det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 For å være ærlig har jeg bare sett to Cleveland Show-episoder og de overbeviste ikke. Hva syns du om Family Guy, da? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Heisann folkens! Hva skjer? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva syns du om Family Guy, da? Til tider så banalt morsomt at jeg ender opp med mageknip. Andre ganger er det mer "Meh..." Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 The Cleveland show kan jeg ikke si jeg har noe til overs for. Family guy derimot, elsker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei midnattsvandrer. Her har jeg stått opp for knapt 20 minutter siden, tatt en dusj og skal slappe av før jeg drar til bruttern som har invitert meg på middag. I kjent stil så blir det vel til at jeg må kjøpe og lage min egen mat Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Til tider så banalt morsomt at jeg ender opp med mageknip. Andre ganger er det mer "Meh..." Har du sett nyeste episode? Der har den en scene som blir litt for lang etter min smak, og du sier/sa sikkert "meh…". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har du sett nyeste episode? Der har den en scene som blir litt for lang etter min smak, og du sier/sa sikkert "meh…". Nope. Ikke kommet så langt enda. Var egentlig meninga at jeg og dama skulle se den sammen i går, men hu endte opp med å game hele kvelden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nope. Ikke kommet så langt enda. Var egentlig meninga at jeg og dama skulle se den sammen i går, men hu endte opp med å game hele kvelden. Jeg håper det var dette hun kastet bort brukte tiden sin din på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg håper det var dette hun kastet bort brukte tiden sin din på. Hu spillte et spill vi har kodet selv. Det heter "Runar er homo og suger tissen til pappan sin". 3 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei midnattsvandrer. Her har jeg stått opp for knapt 20 minutter siden, tatt en dusj og skal slappe av før jeg drar til bruttern som har invitert meg på middag. I kjent stil så blir det vel til at jeg må kjøpe og lage min egen mat Hehe... Ja, virker kjent det der ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg håper det var dette hun kastet bort brukte tiden sin din på. Hu spillte et spill vi har kodet selv. Det heter "Runar er homo og suger tissen til pappan sin". Og det er kodet i C Piss Piss regner jeg med? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nyeste tilskuddet i hesteflokken til min stefar ble døpt Geisli. Det betyr den strålende Tør jeg gjette på at stefaren din driver med islandshester? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Og det er kodet i C Piss Piss regner jeg med? Korrektomundo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er sikkert bedre enn dette: http://www.babysittingmama.com/ Et Wii-spill som har medfølgende babydukke du stapper wiimoten bak i..bare DET er tvilsomt i seg selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er sikkert bedre enn dette: http://www.babysittingmama.com/ Et Wii-spill som har medfølgende babydukke du stapper wiimoten bak i..bare DET er tvilsomt i seg selv. "who is the best babysitter on YOUR BLOCK" Endelig et spill som får masse 6-13 år gamle jenter til å bli seksuelt aktiv mye fortere, dvs vi får yngre kvinnfolk, da nøden til å produserer avkom melder seg tidligere hvis man stimulerer en jentehjerne på riktig måte. Hmmmm. Sikkert noen 6 åringer som prøver å lage unge snart, vent og se. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sikkert noen 6 åringer som prøver å lage unge snart, vent og se. Liza: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers Dog var kun én av de involverte seks år… Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sikkert noen 6 åringer som prøver å lage unge snart, vent og se. What's that? inb4: Have a seat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Sikkert noen 6 åringer som prøver å lage unge snart, vent og se. Liza: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers Dog var kun én av de involverte seks år… Holy crap, 6 år gammel og kjønnsdyktig oO Endret 22. februar 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Bundy, ikke glem flyet i dag. Nå stikker jeg fra jobben, hjemme om en 30min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg