Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Og jeg som trodde Bundy levde det perfekte livet Hadde du levd mitt liv, så hadde du innsett noe. Jeg lever det perfekte liv. Noen fartdumper her og der, men ting går seg til Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok, da starter jeg med den. Britface, vi har ikke samme smak i musikk, så håper det gjelder i serier og da Vi får ta en stikkprøve. Jeg liker: The Wire Justified Arrested Development The Sopranos Deadwood Party Down It's Always Sunny in Philadelphia Firefly The Office Extras Veronica Mars Black Books The West Wing Curb Your Enthusiasm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok, da starter jeg med den. Britface, vi har ikke samme smak i musikk, så håper det gjelder i serier og da Vi får ta en stikkprøve. Jeg liker: The Office US eller UK? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sett Shameless forresten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok, da starter jeg med den. Britface, vi har ikke samme smak i musikk, så håper det gjelder i serier og da Vi får ta en stikkprøve. Jeg liker: The Wire Justified Arrested Development The Sopranos Deadwood Party Down It's Always Sunny in Philadelphia Firefly The Office Extras Veronica Mars Black Books The West Wing Curb Your Enthusiasm Har riktig nok bare sett Sopranos og Deadwood av de, bortsett fra å ha fulgt med litt på Veronica Mars når det går på tv pga hovedrollen^^ Sopranos er favorittserien min. Deadwood kom jeg meg aldri igjennom, absolutt bra, men vanskelig å få satt seg ned å få sett hele. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok, da starter jeg med den. Britface, vi har ikke samme smak i musikk, så håper det gjelder i serier og da Vi får ta en stikkprøve. Jeg liker: The Office US eller UK? us selvfølgelig! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hallo slasken. Ute å tuller med døgnrytmen? 3-4 nattevakter denne uka, kommer til å bli fun når jeg skal prøve å snu det. Heldigvis har man ferie og skal ut i den store hvite skogen i morra. Så slipper man å bli sittende til halv seks med Minecraft Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 US eller UK? Refererte til UK, men US var også knallbra i 3-4 sesonger. Sett Shameless forresten? Niks. Jeg har i det hele tatt sett veldig lite britisk drama. Har vært begrenset til saker NRK har sendt, som Foyle's War og gode gamle Heartbeat, samt Skins for noen år tilbake. Er det noe tess? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Heldigvis har man ferie og skal ut i den store hvite skogen i morra. Så slipper man å bli sittende til halv seks med Minecraft minecraft er for kult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er det noe tess? Foreløpig har jeg bare sett US-versjonen, men den var vel verd båndbredda mi for å si det sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Deadwood kom jeg meg aldri igjennom, absolutt bra, men vanskelig å få satt seg ned å få sett hele.Hvordan i allverden er det vanskelig? Det er en glimrende serie jo :\ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Deadwood kom jeg meg aldri igjennom, absolutt bra, men vanskelig å få satt seg ned å få sett hele.Hvordan i allverden er det vanskelig? Det er en glimrende serie jo :\ Absolutt, men lange episoder på en internatskole kan bli vanskelig å holde gående. Spesielt når serien ikke baserer seg på å avslutte episodene på de mest spennende punktene. Ikke at det er noe negativt med det, det gjør det bare litt vanskeligere. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kjenner meg litt igjen, jeg. Noen serier er det mye enklere å blåse gjennom et par episoder av enn andre, uten at de nødvendigvis er bedre. Jeg trenger mye mindre motivasjon for å se noen timer Always Sunny enn 45 minutter av nesten hvilken som helst dramaserie. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kjenner meg litt igjen, jeg. Noen serier er det mye enklere å blåse gjennom et par episoder av enn andre, uten at de nødvendigvis er bedre. Jeg trenger mye mindre motivasjon for å se noen timer Always Sunny enn 45 minutter av nesten hvilken som helst dramaserie. Jepp, alltid enklere å sette på en episode Two and a half men eller Macgyver. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Family guy fremfor twin peaks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Family guy fremfor twin peaks Jeg foretrekker Cleveland Show. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Cleveland er jo bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fikk aldri sansen for Cleveland Show. Men så er ikke jeg sånn veldig Family guy fan heller. Går veldig lei om jeg ser et par episoder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 For å være ærlig har jeg bare sett to Cleveland Show-episoder og de overbeviste ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg