Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lars, la meg gjette. Du har vel sett Battlestar Galactica? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva spiser man med blodpølse? Personlig syns jeg Blodpølse er best alene, med et glass melk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lars, la meg gjette. Du har vel sett Battlestar Galactica? Selvsagt. En av de bedre scifi-dramaene som har gått på skjermen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 HAH! Her sitter jeg med nødpass, og billet til amsterdam, og etterlyst, eneste dama i skranken hadde å klage på var spritånden. 4. ????? 5. PROFIT! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva spiser man med blodpølse? Tampongen han dro ut av kusa di før han knulla deg? Lars, Lars Lars.... --. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lars, la meg gjette. Du har vel sett Battlestar Galactica? Selvsagt. En av de bedre scifi-dramaene som har gått på skjermen. Stilig. Sånn jeg har forstått det så er det et par episoder å se før sesong 1? Er disse nødvendige? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dum ide å starte å se Battlestar Galactica? Så noen episoder av det når jeg var mindre og mener jeg husker det var spennende. Snakker om den i fra 2003, det er ikke noe jeg må se først vel? BSG på sitt beste er ganske bra, men 90% av tiden er det bare såpeoperadramatikk bakt inn i usammenhengende, dilettantisk og våsete historiefortelling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Stilig. Sånn jeg har forstått det så er det et par episoder å se før sesong 1? Er disse nødvendige? Ja. Miniserien er meningen man skal se først. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Så....jeg er en hest? *knegg* Skal ærlig innrømme at det hadde vært ganske kult om du var det :!: Men jeg tenkte mer i retning at du er strålende!Humm..jo takk So long, døgnrytme. God morgen godtfolkHallo slasken. Ute å tuller med døgnrytmen? 3-4 nattevakter denne uka, kommer til å bli fun når jeg skal prøve å snu det. Men nå er det fotbad tid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gaysli! Sort of makes sense Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Stilig. Sånn jeg har forstått det så er det et par episoder å se før sesong 1? Er disse nødvendige? Ja. Miniserien er meningen man skal se først. Ok, da starter jeg med den. Britface, vi har ikke samme smak i musikk, så håper det gjelder i serier og da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ingen har samme smak som Britface i noe, fordi Britface er perfekt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nei. Goodyear er et dekknavn. Oh god, jeg veit nå hva jeg skal bruke som mellomnavn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Og jeg som trodde Bundy levde det perfekte livet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 HAH! Her sitter jeg med nødpass, og billet til amsterdam, og etterlyst, eneste dama i skranken hadde å klage på var spritånden. 4. ????? 5. PROFIT! Godt å se at snuten her i landet fortsatt er like inkompetente. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gaysli! Sort of makes senseHadde en amerikaner jeg snakket med for en tid tilbake og kom fort fram til at b-real var enklere for han. Eller, var vel canadier. Ingen har samme smak som Britface i noe, fordi Britface er perfektNekjda, han er bedre en perfekt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ingen har samme smak som Britface i noe, fordi Britface er perfektNekjda, han er bedre en perfekt Han? You sure about this?Men jo. Bedre enn perfekt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ]Godt å se at snuten her i landet fortsatt er like inkompetente. Vel, i rettsaker, så er de faktisk ikke så inkompetente. Altho, the regulear smuck/politi er idioter. Kunne ha blitt arrestert bare pga jeg stinka sprit, også måtte jeg ha oppgitt navnet også hadde de sjekka mot etterlyste navn, også hadde jeg vært fucked. Skål for hell og lykke! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ]Godt å se at snuten her i landet fortsatt er like inkompetente. Vel, i rettsaker, så er de faktisk ikke så inkompetente. Altho, the regulear smuck/politi er idioter. Kunne ha blitt arrestert bare pga jeg stinka sprit, også måtte jeg ha oppgitt navnet også hadde de sjekka mot etterlyste navn, også hadde jeg vært fucked. Skål for hell og lykke! Litt hell og litt inkompetanse fra politiets side. Vet om en annen som var ganske mange år i utlandet mens han hadde dom på seg og skulle sone en ganske betydelig straff. Han skaffet seg pass og fornet visumet ganske mange ganger Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva spiser man med blodpølse? Potetstappe og sirup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg