SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Chewbacca er adoptert/stjålet fra en familie i Telemark. Siden hans "adoptivfamilie" inneholder andre "bacca"er så valgte de å kalle han Chew(som faktisk betyr Geir på Shyyriwook)bacca Chewbacca er dekknavn Nei. Goodyear er et dekknavn. Tusen takk for den. Jeg har ikke ledd så godt på lenge Endret 22. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Chewbacca er adoptert/stjålet fra en familie i Telemark. Siden hans "adoptivfamilie" inneholder andre "bacca"er så valgte de å kalle han Chew(som faktisk betyr Geir på Shyyriwook)bacca Chewbacca er dekknavn Nei. Goodyear er et dekknavn. Tusen takk for den. Jeg har ikke ledd så godt på lenge Lars! made my day! Kanskje jeg er i slekt med Chewbacca da! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kanskje jeg er i slekt med Chewbacca da! Mener du ikke Geirbacca? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Denne Geiren. Geirfuglen. Geirfuglen<3 eneste jeg husker sånn ordentlig godt siden barneskole er når vi læste om den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg husker også Geirfuglen veldig godt. Sikkert fordi jeg vart mobba siden den hadde samme navn som meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg heter Bjørn. Jeg ble ikke mobba for det Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg husker også Geirfuglen veldig godt. Sikkert fordi jeg vart mobba siden den hadde samme navn som meg. Haha skal ikke være lett å være deg, eller hva? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg heter Bjørn. Jeg ble ikke mobba for det Jeg heter Hans og har ikke blitt mobbet for det. Men hver ENESTE GANG jeg drar til utlandet tror alle jeg er en tyskerjævel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pff...prøv å få utlendinger til å si "G i s l e." Gaysli! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva spiser man med blodpølse? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dum ide å starte å se Battlestar Galactica? Så noen episoder av det når jeg var mindre og mener jeg husker det var spennende. Snakker om den i fra 2003, det er ikke noe jeg må se først vel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Homer: ...so I'm giving you kids permission to get me mad. Come on, give me what you've got. Lisa Simpson: Well, if it'll help... um, mom found out her engagement ring is made of rock candy. Homer: [hits clay mold] Good work honey, keep it comin.' Bart Simpson: Well I'm flunking math, and the other day I was a little attracted to Milhouse. [Homer screams hysterically] Sånn i tilfelle dere lurte på hvordan Simpsons pleide å være. Nemlig fantastisk. Nei, jeg piler, skal kjøpe meg en chin-up-stang til å henge i døren. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pff...prøv å få utlendinger til å si "G i s l e." Gaysli! Nyeste tilskuddet i hesteflokken til min stefar ble døpt Geisli. Det betyr den strålende Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pff...prøv å få utlendinger til å si "G i s l e."Gaysli! Nyeste tilskuddet i hesteflokken til min stefar ble døpt Geisli. Det betyr den strålende Så....jeg er en hest? *knegg* Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pff...prøv å få utlendinger til å si "G i s l e."Gaysli! Nyeste tilskuddet i hesteflokken til min stefar ble døpt Geisli. Det betyr den strålende Så....jeg er en hest? *knegg* Skal ærlig innrømme at det hadde vært ganske kult om du var det :!: Men jeg tenkte mer i retning at du er strålende! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ikke alle kan si de er utstyrt som en hest... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 So long, døgnrytme. God morgen godtfolk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Arbeidsdagen min slutter om 45 minutter, og du sier God Morgen? Minner meg om da jeg var liten... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva spiser man med blodpølse? Tampongen han dro ut av kusa di før han knulla deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg