KristineS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tanna er nok ute allerede den Grei var tannlegen i tillegg, så jeg fikk rabatt selv om jeg er over 20 Satte det bare som fortsettelse på tidligere behandling. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tanna er nok ute allerede den Grei var tannlegen i tillegg, så jeg fikk rabatt selv om jeg er over 20 Satte det bare som fortsettelse på tidligere behandling. Jeg er billigere. Har trukket ut en tann eller to før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du bruker slegge-teknologi? "(F)Bilde: Idag har jeg fast og fin avføring. 2 personer liker dette" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Goood morning! Nei. Så absolutt ikke. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Forslag til musikk? Har et åpent sinn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Forslag til musikk? Har et åpent sinn snittleif Om du har Spotify da. Inne på min Starred-liste burde det være noe som faller i smak 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Forslag til musikk? Har et åpent sinn snittleif Om du har Spotify da. Inne på min Starred-liste burde det være noe som faller i smak Cheers! Likte foresten veldig godt threat signal ! Endret 22. februar 2011 av awezum Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Janim! Korwa! Brillenschutz! FAN! Det var så uendelig deilig med taco, jeg kom litt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Likte foresten veldig godt threat signal ! God, clean kanadisk metal signa til Nuclear Blast. Blir ikke mye feil det, imo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Likte foresten veldig godt threat signal ! God, clean kanadisk metal signa til Nuclear Blast. Blir ikke mye feil det, imo Yeah, jeg får enda blader i posten hver måned fra Nuclear Blast.. etter 5 år :O Uten å betale. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Goood morning! Nei. Så absolutt ikke. Slæsh ægrii. Alt for lite søvn i natt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Goood morning! Nei. Så absolutt ikke. Slæsh ægrii. Alt for lite søvn i natt. Jeg tror jeg stikker til sengs igjen og blir der resten av uken. Ser dere på lørdag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Alt for lite søvn i natt. Eller for lite vodka. Forresten, bladet til nuclear blast er på tysk. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Likte foresten veldig godt threat signal ! God, clean kanadisk metal signa til Nuclear Blast. Blir ikke mye feil det, imo Ineed. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Likte foresten veldig godt threat signal ! God, clean kanadisk metal signa til Nuclear Blast. Blir ikke mye feil det, imo Ineed. Jo, veldig mye. Altfor overprodusert og uvirkelig, ikke sånn metal burde låte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Arrrarraaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrhhhhhhh! Trøtt og tar telefonen og sier ja til å ha nattevakt ut uka...skulle jo ha fri resten av hele uka Sucker! Endret 22. februar 2011 av b-real Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Mornings! Kan ikke akkurat si jeg liker å trekke tenner, men fy søren så godt det er å få ut ei tann som har gjort vondt leeenge Uff, jeg skal trekke visdomstann i morgen. Vet det gjør vondt, så håper tannlegen gir meg noe gøy :-D fikk bare sterke ibux forrige gang, ikke godt nok... Lenke til kommentar
awezum Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Likte foresten veldig godt threat signal ! God, clean kanadisk metal signa til Nuclear Blast. Blir ikke mye feil det, imo Ineed. Jo, veldig mye. Altfor overprodusert og uvirkelig, ikke sånn metal burde låte Det er smak og behag. Jeg har hørt bedre metall jeg også, men jeg likte det, og det var mulig å høre på. Endret 22. februar 2011 av awezum Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jo, veldig mye. Altfor overprodusert og uvirkelig, ikke sånn metal burde låte Den påstanden er meningsløs i sammenhengen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er smak og behag. Jeg har hørt bedre metall jeg også, men jeg likte det, og det var mulig å høre på. Prøv deg på disse to skivene, rimelig lett og svelge. OM og Foulest Semen of a Sheltered Elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg