dysfunctional Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, ja. Altfor få av gamlegutta igjen. ... men jeg skjønte egentlig ikke hva du mente med bildet. lol. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, ja. Altfor få av gamlegutta igjen. Hvem er egentlig igjen av gamlegutta? Er ikke så aktiv selv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ... men jeg skjønte egentlig ikke hva du mente med bildet. lol. Ikke jeg heller. en pointet var vel noe liugnende "den harde kjerne av brukere" elns. Nü skal jag spretta eina KOSKENKÜRWA! Vodka for life Hadde glemt av en flaske fra helga. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvem er egentlig igjen av gamlegutta? Er ikke så aktiv selv Vet egentlig ikke. Har ikke vært så innmari mye på forumet nå de siste månedene, men det er jo Herr Brun, b-real, Datasmurf, bazukh, clvn - og sikkert en del jeg glemmer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Vet egentlig ikke. Har ikke vært så innmari mye på forumet nå de siste månedene, men det er jo Herr Brun, b-real, Datasmurf, bazukh, clvn - og sikkert en del jeg glemmer. Den dagen Datasmurf slutter å være her er dagen da serverene går ned Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Vet egentlig ikke. Har ikke vært så innmari mye på forumet nå de siste månedene, men det er jo Herr Brun, b-real, Datasmurf, bazukh, clvn - og sikkert en del jeg glemmer. Den dagen Datasmurf slutter å være her er dagen da serverene går ned Det samme kan sies om deg vettu gumman Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Haha. Nå lo jeg litt høyt for meg selv. Datasmurf er megahardcore. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det samme kan sies om deg vettu gumman Nja, vært liten aktivitet herifra i det siste. Jeg har fortsatt de mentale bildene av at du viser meg "skrutrekkeren" din Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det samme kan sies om deg vettu gumman Nja, vært liten aktivitet herifra i det siste. Jeg har fortsatt de mentale bildene av at du viser meg "skrutrekkeren" din HAH Til dere som ikke veit, jeg tok en skrutrekker i buksa og lata som det var penis. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Til dere som ikke veit, jeg tok en skrutrekker i buksa og lata som det var penis. Jeg er fortsatt ikke overbevist Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Til dere som ikke veit, jeg tok en skrutrekker i buksa og lata som det var penis. Jeg er fortsatt ikke overbevist Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Wait what? Urgh, jeg trenger kaffe men alt jeg har er kapselkaffe som smaker død hest og er full av tørt skum som gir deg cotton mouth Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Damn, har mista MI GUSTA bildet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Damn, har mista MI GUSTA bildet EDIT: Faen ta dobbeltposter. Sitter her med en J, sånn circa 1/3 av en liter vodka er ferdig, og det blir amsterdam i morgen, glemte flyet i dag.. Life can't get better. Endret 22. februar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 La oss si at framtidig arbeidsgiver fant ut av nicket ditt og googlet det. Hva er det værste han/hun hadde funnet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 TAKK Du redda natta mi. La oss si at framtidig arbeidsgiver fant ut av nicket ditt og googlet det. Hva er det værste han/hun hadde funnet? Har det noe å si, blir du konfrontert, si du løy. Ble avhørt av politiet PGA noe på facebook, sa jeg løy, og saken henlagt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Ble avhørt av politiet PGA noe på facebook, sa jeg løy, og saken henlagt Var ikke det jeg tenkte på. Men hvor mye skitten historie vi har liggende. Joda vi kan snakke oss ut av det meste. Og godt er det Endret 22. februar 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ble avhørt av politiet PGA noe på facebook, sa jeg løy, og saken henlagt Var ikke det jeg tenkte på. Men hvor mye skitten historie vi har liggende. Joda vi kan snakke oss ut av det meste. Og godt er det Nok, hadde nok blitt banna fra mange barnehager fort.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Nok, hadde nok blitt banna fra mange barnehager fort.. Yeah, kan ikke si at jeg er så stort begeistret for barn uansett. På noen som helst måte. Endret 22. februar 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg