Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det kommer jo helt an på, men du ser poenget mitt? Var et litt dårlig eksempel.Jeg ser poenget, men hadde lyst til å kverulere SnittLeif, vi vet det er deg. Kom deg tilbake på din egen profil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Snittleif tilgang til en moderatorkonto. Oh.. my.. god. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hvis jeg sender en melding til noen i England må de betale noe? Edit: Mottakeren har britisk SIM-kort/abb. btw Endret 21. februar 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg har for liten kjele til å lage gryterett som jeg har tatt med Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bear Grylls gjer det som er farlegast i ekstreme situasjonar. Det er ikkje lurt å hoppe ned fjellsider eller symje i sterke straumar nedover ei elv når den minste skade kan bety liv eller død. Men det er gøy å se på han fyren gjøre det fordi han er veldig gal samtidig som han er veldig karismatisk og underholdende. Jeg tenker aldri på realisme i underholdningen min. Det ødelegger bare. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Visste dere at jeg har grått til to ting på TV? Begge to var sport. Aldri grått til en sippefilm eller en film med en kjip slutt. PS: Jeg har heller aldri grått i en begravelse. Kun til sport. Faen så sær jeg er egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Visste dere at jeg har grått til to ting på TV? Begge to var sport. Aldri grått til en sippefilm eller en film med en kjip slutt. PS: Jeg har heller aldri grått i en begravelse. Kun til sport. Faen så sær jeg er egentlig. Forstår deg godt. Hva slags sport? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Visste dere at jeg har grått til to ting på TV? Begge to var sport. Aldri grått til en sippefilm eller en film med en kjip slutt. PS: Jeg har heller aldri grått i en begravelse. Kun til sport. Faen så sær jeg er egentlig. Forstår deg godt. Hva slags sport? Tja, ene gangen gråt jeg da Aksel Lund Svindal tok OL gull i fjor. Andre gangen så gråt jeg under en OL kavalkade. LOL! En sucker for OL, oh yes. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hehe, går mer i fotball her. Skal ble spennende å følge med på ski vm til uka da. Skulle nesten møtt opp. Aldri vært så mye fan av ski, men ser for meg at det kan bli spennende. Spesielt om jeg setter litt penger i det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg gråter ofte når jeg ser sport. Urk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er veldig ofte jeg havner i en sitauasjon hvor jeg må drikke mitt eget piss. Dra til Amster og sjekk inn på de rette/gale bordellene. Kevin er på vei as we speak. Tviler ikke et eneste sekund på at han drar til disse stedene. Jeg missa flighten.. Men fikk ny reservasjon i morgen Var høy da jeg skulle huske tidspunktet, så jeg så på feil tidspunkt. Gleder meg som faen HOES AND WEED! Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 remember, what happends in Amsterdam, stays in Amsterdam. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 For et sjokk at du misset flighten Og hvem var det som sa det til deg og gjorde slik at du slapp en tur til Gardermoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Beklager at jeg igjen bryter inn i samtalen deres, men jeg lurer på hvordan jeg sletter brukeren min er, og vil alle poster av meg bli borte? takk Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvorfor vil du forlate oss? Er du for bra for oss eller hva?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Beklager at jeg igjen bryter inn i samtalen deres, men jeg lurer på hvordan jeg sletter brukeren min er, og vil alle poster av meg bli borte? takk Ta kontakt med L4r5. Han pleier å være flink til å få folk til å forsvinne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Beklager at jeg igjen bryter inn i samtalen deres, men jeg lurer på hvordan jeg sletter brukeren min er, og vil alle poster av meg bli borte? takk http://wiki.diskusjon.no/index.php/Bruker#Hvordan_sletter_jeg_brukerkontoen.3F Kort forklart så kommer vi aldri til å gi deg opp. Kommer aldri til å skuffe deg. Kommer aldri til å løpe rundt og foræde deg. Kommer aldri til få deg til å gråte. Kommer aldri til å si farvel. Kommer aldri til å lyve til deg og såre deg. Endret 21. februar 2011 av L4r5 presisering 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Alle i denne tråden er voldtektsmenn. Det er ikke voldtekt hvis de ikke sier nei. De kan ikke si nei om munnen deres er teipet igjen.True story. Det er ikke voldtekt om du roper "Surprise sex!" først heller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg som hadde tenkt meg ut og ta noen bilder. Jeg bør komme meg ut før jeg ikke gidder lengere Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kort forklart så kommer vi aldri til å gi deg opp. Kommer aldri til å skuffe deg. Kommer aldri til å løpe rundt og foræde deg. Kommer aldri til få deg til å gråte. Kommer aldri til å si farvel. Kommer aldri til å lyve til deg og såre deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg