Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller gir dem for mye piller :whistle:

Vel... Gir man dem for mye er det drap. Man må gi akkurat passe. :innocent:

Du skjønte meg, du doserer etter behov, slik det står på vedlegget.

Ah, fikk skikkelig sånn pillerus pluss Günter(musikkartisten) pluss fjortisfest-feeling nå. This takes me back, ahhh.

Ikke lenge før jeg stikker til Gardemoen.

Spørs om jeg kommer tilbake, siden prostituisjon og weed er lovlig i amsterdam.

Lenke til kommentar

Men det ble ellegang omgjort til en post man lett kunne gjøre narr av. Slikt må man forvente på the interwebz. :ermm:

Yep, jeg bør lære

Trur ikke den er noe man kan lære seg å unngå. Det er alltid noen jævler der ute som kan vri og venne på alt du sier, uansett hvor mange forholdsrelger du tar.

Lenke til kommentar

Trur ikke den er noe man kan lære seg å unngå. Det er alltid noen jævler der ute som kan vri og venne på alt du sier, uansett hvor mange forholdsrelger du tar.

Kaller du meg en jævel hæ

Nei, jeg sa simpelten at de finnes der ute. Men hvis du velger å lese mellom linjene, så ja. :tease:

Lenke til kommentar

Kaller du meg en jævel hæ

Nei, jeg sa simpelten at de finnes der ute. Men hvis du velger å lese mellom linjene, så ja. :tease:

Skal jeg si deg noe.

Jeg er ekte spammer, og jeg kjenner igjen en når jeg ser han, og du begynner å følge i mine fotspor.

Noen ord jeg tror du burde rette deg etter

Beware of the Ban.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...