Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Gjett hvem som pakker bagsa sine, og er klar for amsterdam flytur i kveld Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Åhhhh, er det noe jeg hater dypt og inderlig, så er det folk som begynner å bore i betongveggen i nærheten av leiligheta. Lyden er mere irriterende enn et tannlegebor!! Og de har holdt på av og på i en halvtime Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Åhhhh, er det noe jeg hater dypt og inderlig, så er det folk som begynner å bore i betongveggen i nærheten av leiligheta. Lyden er mere irriterende enn et tannlegebor!! Og de har holdt på av og på i en halvtime En gang sto jeg å borra med murborr klokka 5 på natta, ble hevnaksjon av naboen, da jeg hadde stått i kanskje en time, hengte opp masse hyller, så holdt han på i sikkert 2 timer, når JEG skulle sove Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Er det vinterferie på Østlandet, nå? Endret 21. februar 2011 av Verbalo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Det er sånn akkurat når du tror de er ferdig så kommer WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII og duringen tilbake igjen. Vinterferie er det visst ja. Var en haug med unger på jobb i dag siden foreldrene ikke har fri. Det er jo en helt bak mål ferie uansett, en måned før påskeferien. Det som skjer er at masse unger må være med foreldrene på jobb og sitte og kjede seg i 8 timer. Masse 10-12 åringer fløy rundt i kantina i lunsjen fordi de endelig slapp å sitte oppe på kontoret til mamma eller pappa en halvtimes tid. Endret 21. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er jo en helt bak mål ferie uansett, en måned før påskeferien. Det er to måneder før, faktisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Påskeferien 2011 starter 18. April. Du mener TO måner før påske. Edit: Idaaaa Eff j00 Endret 21. februar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tullete blir det uansett. Ungene får jo ikke ferie, de må jo bare være med foreldrene på jobb istedet og lese lekser eller kjede vettet av seg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tullete var det når jeg gikk FHS! 2 uker vinterferie, 1 uke på skole og 2 uker påskeferie. Så var det 2 uker skola så 2 uker på skoletur også var det sommerferie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Drar til USA i vinterferien. Sånn btw. YESSSS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Østlandet har vinterferie i denne uka, vestlandet har vinterferie neste uke. Sånn Btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen her inne som vet hvor lang tid det tar å få et fjernsyn reparert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Alt mellom 5 minutter til flere dager. Kommer ann på hva som er galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Alt mellom 5 minutter til flere dager. Kommer ann på hva som er galt. Sensoren på TV'en er gåen fordi fjernkontrollen svarer ikke, men den fungerer på den andre TV'en og den andre TV'ens fjernkontroll fungerer heller ikke hos meg. Jeg må levere den inn til butikken så vil de måtte foreta en reparasjon på objektet. Så jeg lurer dermed på om det har en prosedyre at det for eksempel tar 1 uke før jeg kan hente det igjen. Det må jo være noen som har vært borti noe tilsvarende, hvite varer eller annet forbruker elektronikk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Drar til USA i vinterferien. Sånn btw. YESSSS Hvor i USA? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er sensoren gåen fordi fjernkontrollen ikke svarer? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er også vanskelig å fastslå, for det er avhengig av hva slags TV det er, hva slags system de har, samt hvor lang arbeidsliste de på butikken har, og om det er i det hele tatt de som fikser det. Alt i alt, vanskelig å fastslå for en vanlig forumbruker. Spør ved innlevering, du klarer deg uten TV. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Da skulle du vært på "rave" på Steinkjer i helgen. ^^ Haha, det høres minneverdig ut! Var fantastisk! Flotte DJ-er som spilte god EDM, alkoholen flommet og jeg hadde lightsticks og en ring som blinket med discolys og bare hvite klær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er sensoren gåen fordi fjernkontrollen ikke svarer? Det ser ut til at du trenger lesebriller. Vi har 2 like TV'er i bosetningen, den ene er inne hos meg og den andre befinner seg i stuen. Dette betyr selvsagt at min fjernkontroll fungerer inne på stue TV'en og stue TV'en sin fjernkontroll fungerer på min TV. Men nå fungerer ingen av fjernkontrollene på min TV, mens begge fjernkontrollene fungerer på stue TV'en. Dette betyr selvsagt at fjernkontrollen er i orden og at det er TV'en det er noe gale med. Det som igjen forsterker mistanken mot sensoren er at fjernkontrollen fungerte veldig svakt i en kort periode etter at problemet inntraff, men den har ikke virket etter det. Jeg hadde griseflaks at den fungerte i den korte perioden slik at jeg kunne deaktivere barnesikringen, for ellers ville TV'en ha vært ubrukelig fordi man kan ikke trykke inn tall på TV knappene, noe som er nødvendig for å åpne og deaktivere barnesikringen. Det var flaks at jeg skjønte at problemet ville komme tilbake slik at jeg kunne deaktivere barnesikringen før problemet kom tilbake igjen for fult. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Drar til USA i vinterferien. Sånn btw. YESSSS Hvor i USA? Pants over there is a real texan boy y'see. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg