L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vakke det du sa i helga. Da dilta du etter meg for å få piercing. DU DILTA! =D Bare fordi jeg ikke kunne veien det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er kjøpp gøy? Man skal ikke påpeke andres skrivefeil! Har redigert nå, interentten ble übertreig akkurat i det jeg posta, så tok litt tid. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg skal også gjøre det.. Men jeg klarer aldri å bestemme meg for noe Jeg skulle hatt hjelp til slikt! jaja... Jeg stakk jeg.. Ser dere senere! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vakke det du sa i helga. Da dilta du etter meg for å få piercing. DU DILTA! =D Bare fordi jeg ikke kunne veien det Vel, bare lag unnskyldninger du. Men du dilta fremdeles. =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Man skal ikke påpeke andres skrivefeil! Har redigert nå, interentten ble übertreig akkurat i det jeg posta, så tok litt tid. Du gjorde det før jeg fikk sitert deg, men jeg forandret det tilbake igjen. Dessuten påpekte jeg det ikke. Jeg bare spurte. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hamsterdance song! :O *daance* Endret 9. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 snakkes etterpå folkens. Denna gutten går og lager seg mat Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vakke det du sa i helga. Da dilta du etter meg for å få piercing. DU DILTA! =D Bare fordi jeg ikke kunne veien det Jada, det sier de alle, og ender opp som diltere på heltid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nie, nja, det er litt vanskelig. Det er på en pult på skolen Glad jeg ikke er dilter. Jeg går min egen vei, alltid gjort. *vente på at ovnen skal bli varm* Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, nja, det er litt vanskelig. Det er på en pult på skolen Ehm. Er det nå jeg blir vettskremt og drar dyna over hodet? o_O Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Glad jeg ikke er dilter. Jeg går min egen vei, alltid gjort. *vente på at ovnen skal bli varm* Hurry up! Jeg vil ha brownies. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg skulle hatt to ovner, så kunne jeg laget middag også Nie, bli smigra du, og kom og redd meg. Skjønt, nå er det for sent for å redde meg. Hmm Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, bli smigra du, og kom og redd meg.Skjønt, nå er det for sent for å redde meg. Hmm Hva tror du jeg har prøvd på i hele dag? Det er den jævla dragen som er problemet, skal jeg si deg. Mhm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, bli smigra du, og kom og redd meg.Skjønt, nå er det for sent for å redde meg. Hmm Hva tror du jeg har prøvd på i hele dag? Det er den jævla dragen som er problemet, skal jeg si deg. Mhm. Bare unnskyldninger : < Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare unnskyldninger : < Pøff. Aner du hvor vanskelig det var å bestige den tingen? Den er STOR. o_O Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg holder på å bli sjuk Halsen verker når jeg hoster, halsen er tørr og mat smaker ingenting. Bare tungt å tygge... Æsj... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du bør lese mer om drager før du prøver. Du gjorde det sikkert ikke rett :O Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da har jeg scora en kartong Marlboro til 350kr Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg holder på å bli sjuk Halsen verker når jeg hoster, halsen er tørr og mat smaker ingenting. Bare tungt å tygge... Æsj... Dakar! *gi kakao og prinsesseplaster til* Funker mot ALT. ^^ Du bør lese mer om drager før du prøver.Du gjorde det sikkert ikke rett :O Eyheyhey! Jeg gjør ikke feil. Men den dagen spruta kinda ild. Gjorde ting litt vanskelig. oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) omg! share? nie: Som sagt, read up ;P Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg