Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hører de har mye bra sopp der.

Det har de i Mexico og Thailand også. Ta Thailand du.

 

I Thailand er det ekstremt strenge straffer på narkokriminalitet og du blir straffet på lik linje om du røyker cannabis som om du sitter å skyter heroin inn i armen.

 

Ikke spør meg hvorfor jeg vet dette, men jeg vet ekstremt mye om alt.

 

Bare spør Kevin.

 

Jeg er ikke en knarker.

Og de har insane straffer på alt...

Think im going to Amsterdam..

 

Ingen av oss oppegående mennesker her er "knarkere", ærlig talt.

Lenke til kommentar

I Thailand er det ekstremt strenge straffer på narkokriminalitet og du blir straffet på lik linje om du røyker cannabis som om du sitter å skyter heroin inn i armen.

Jeg vet. Jeg har en hemmelig drøm om å se Bundy i en episode av "Fengslet i Utlandet". Dette har vi snakket om før.
Lenke til kommentar

Jeg vet. Jeg har en hemmelig drøm om å se Bundy i en episode av "Fengslet i Utlandet". Dette har vi snakket om før.

Er ikke lenge før jeg må sone på Ila. Dvs innenlands.

 

 

Derfor jeg drar min kos.

 

Du er 120% genial og ingen har nok tenkt på dette før deg.

 

Serious:

 

Har du tenkt til å komme tilbake til soning eller stikker du fra greia? For jeg tror ikke akkurat det så mye bedre om du stikker...

Lenke til kommentar

I don't know about you, but my neighborhood is overrun with squirrels. However, unlike most people who feel that these pests are nothing more than a major nuisance, I say if it wasn't for those furry little friends I never would have been able to learn the art of taxidermy, prepare gourmet rodent delicacies or design fur-lined vests with matching bushy-tailed hats...

 

 

Jeg lo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...