Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg, mad? Aldri. Det som derimot er mad er å få 32 i rykte på under en uke. Ryktegreia er igrunn ganske care. For det gir jeg deg 1+ i rykte Edit: Og for det fikk jeg visst 1+ rykte og Endret 20. februar 2011 av Randomizer 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De som sier at rykte er care, er de som har lavt rykte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg gir ikke ut pluss. Har maks gitt ut mellom 3-5 pluss siden systemet begynte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De som sier at rykte er care, er de som har lavt rykte. Hehe, ok. 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De som sier at rykte er care, er de som har lavt rykte. Latias er vell beviset på det motsatte? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Tiden går aldri så sakte som når man venter på en Top Gear-release. edit: Og DER var den ute! Endret 20. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nå er jeg lei norge. Jeg tar meg ferie i morgen*! casher feriedagene. Så, kjære SO. Colombia, peru, eller nederland Hva er best. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tiden går aldri så sakte som når man venter på en Top Gear-release. edit: Og DER var den ute! Cngratz! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nå er jeg lei norge. Jeg tar meg ferie i morgen*! casher feriedagene. Så, kjære SO. Colombia, peru, eller nederland Hva er best. Ta Nederland. Det er flere lærhomser der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nå er jeg lei norge. Jeg tar meg ferie i morgen*! casher feriedagene. Så, kjære SO. Colombia, peru, eller nederland Hva er best. Ta Nederland. Det er flere lærhomser der. Okey, ikke akkurat den delen av informasjon jeg var ute etter. Men hører de har mye bra sopp der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg gir ikke ut pluss. Har maks gitt ut mellom 3-5 pluss siden systemet begynte. Samme her. Gi meg en minuskapp, da snakker vi Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De som sier at rykte er care, er de som har lavt rykte. Latias er vell beviset på det motsatte? Det er bare et image han tar for å få flere pluss. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Så, kjære SO. Colombia, peru, eller nederland Hva er best. Tja, i og med at jeg mer eller mindre vet hva du skal gjøre så er Nederland det beste bettet du har. Peru og Colombia har bedre klima, riktignok. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg gir ikke ut pluss. Har maks gitt ut mellom 3-5 pluss siden systemet begynte. Samme her. Gi meg en minuskapp, da snakker vi Ser det for meg. Navn: Randomizer Rykte: -20 : ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Men hører de har mye bra sopp der. Det har de i Mexico og Thailand også. Ta Thailand du. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Wæææ, det er alt for mange valg. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre etter videregående. Eller for den slags skyld resten av videregående. For den plassen jeg er på nå suger slightly. Tinger er og at jeg alltid begynner å lete etter utdannelser når jeg egentlig skal øve til prøver, så det er jo alltids en mulighet for at jeg stryker i alt til sommeren og dermed slipper å ta noen fremtidsvalg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg gir ikke ut pluss. Har maks gitt ut mellom 3-5 pluss siden systemet begynte. Samme her. Gi meg en minuskapp, da snakker vi Ser det for meg. Navn: Randomizer Rykte: -20 : ) Mye mulig, men det hadde vært en sur smiley. : ( Endret 20. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De som sier at rykte er care, er de som har lavt rykte. Latias er vell beviset på det motsatte? Det er bare et image han tar for å få flere pluss. Helt ærlig, det er bare å sette ryktet mitt til null. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Do it L4r5! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Men hører de har mye bra sopp der. Det har de i Mexico og Thailand også. Ta Thailand du. I Thailand er det ekstremt strenge straffer på narkokriminalitet og du blir straffet på lik linje om du røyker cannabis som om du sitter å skyter heroin inn i armen. Ikke spør meg hvorfor jeg vet dette, men jeg vet ekstremt mye om alt. Bare spør Kevin. Jeg er ikke en knarker. Endret 20. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg