Tunky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det blir "Everything you struggled for, is broken now" og ikke ", are broken now"? Right? "Everything is" er korrekt, og det hjelper også setningen å fjerne komma. Det blir "Everything you struggled for, is broken now" og ikke ", are broken now"? Right? Du bruker are som regel ved flertall. Everything er entall i den forstand at det kun er en "alt". Dermed er "Everything you struggled for is broken now" helt riktig. Det var dette jeg og mente. Måtte bare forsikre meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det virkelig det? dette er andre gangen vi har hatt det etter nyttår. Heldiggris. Pinnekjøtt er så namnam at det nesten burde vært forbudt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg skulle ønske man fikk ferdigplukka pinnekjøtt. Det er så jævla mye bein og fett at maten er jo kald før jeg får den i meg. Pluss at det setter seg dønn fast mellom tennene siden det er så seigt. Endret 20. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Halve kosen er jo å rive kjøttet av beinet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er vel en slik som syns det er "kos" å pille reker også? Det syns ikke jeg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg skulle ønske man fikk ferdigplukka pinnekjøtt. Det er så jævla mye bein og fett at maten er jo kald før jeg får den i meg. Pluss at det setter seg dønn fast mellom tennene siden det er så seigt. Enig. Det blir ofte kaldt før jeg får begynt.. Halve kosen er jo å rive kjøttet av beinet. Ok, da.. Tildels enig, men det er irriterende at det tar så lang tid.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg syns ikke det er så kos å prøve å finne litt kjøtt på en bein/fettklump, da. Men med tilbehør smaker det jo veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det var ikke så mye fett på dette pinnekjøttet som jeg spiste i sted, men det var jo selvsagt bein på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er stor forskjell på pinnekjøtt også. Kjøper man litt dyrere så får man mye bedre kjøtt, med mindre fett og større kjøttbiter. Det lønner seg som regel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har ikke noe i mot jobben med reker nei. Liker å arbeide litt for føden. Smaker bedre da. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har ikke noe i mot jobben med reker nei. Liker å arbeide litt for føden. Smaker bedre da. Selv-skrellede reker smaker alltid best, sies det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tøys..får stygg lukt på hendene som ikke kan vaskes vekk uten en halvtimes skrubbing, og må skvise på ekkel hjernemasse og drit for å få hodet av, pluss skallet som aldri løsner som jeg vil. Er det i tillegg masse egg som henger under...nei. Tar reker i lake foran det der. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tøys..får stygg lukt på hendene som ikke kan vaskes vekk uten en halvtimes skrubbing, og må skvise på ekkel hjernemasse og drit for å få hodet av, pluss skallet som aldri løsner som jeg vil. Er det i tillegg masse egg som henger under...nei. Tar reker i lake foran det der. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er stor forskjell på pinnekjøtt også. Kjøper man litt dyrere så får man mye bedre kjøtt, med mindre fett og større kjøttbiter. Det lønner seg som regel. DU lønner deg som regel 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvis man er jente lønner det seg som regel å poste bilder av seg selv i reccent pic post-tråden. Det var slik kjæresten til Nopros fikk 32 i rykte på en uke... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Når du sier "lønner seg", da er det "pluss" du snakker om? Stusselig lønn... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ah, det var jævlig kul helg!!!! Nå sitter jeg å kjeder meg... 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Når du sier "lønner seg", da er det "pluss" du snakker om? Stusselig lønn... Jeg synes ikke det er så værst betalt for nærmest ikke noe arbeid jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvis man er jente lønner det seg som regel å poste bilder av seg selv i reccent pic post-tråden. Det var slik kjæresten til Nopros fikk 32 i rykte på en uke... Bare tapere bryr seg om rykte. In fact, jeg blir sur på folk som gir meg pluss, forbanna idioter. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg