Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjedelige med å reise rundt er all ventingen..

@Gardermoen

Look at the bright side, internettdekningen på flyplassen er nok hakket bedre enn den på toget. :D

tja. bruker jo mobilnett uansett. kjiperen med toget var no at det var strekker uten mobildekning i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Nei, greit nok det, men 6 dager synes jeg var veldig mye.. Men, -det kan godt være.. Sant det.

Min 2 år eldre bror må, og da sier jeg må, barbere seg hver 14.dag. Det begynner å syntes på han etter litt over en uke :p

Vel.. Kan se ut som jeg lever i en boble. :p

Synes dere at det er normalt at min bosetning bruker pinnekjøtt som vanlig middag? jeg spiser det nå.

Fy. Det er alt jeg har å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men ifølge forumet så varer jo julen fremdeles siden julekategorien er åpen enda. Så det må jo være gjensidig, enten så er det jul fremdeles ellers er julen over for lengst, ifølge forumet så er det jul fremdeles men nå er det plutselig ikke jul fremdeles?

Lenke til kommentar

Det som er greia er at jeg aldri har latt skjegget vokse til at jeg kan se det. Lengste er vel en 4-6 dager.

Tror jeg holder det glattbarbert.

Tar det 4-6 dager uten at du ser det? Oi...

Det lengste jeg har hatt skjegget er 4-6 dager, ergo jeg har ikke hatt skjegget lenge nok til at jeg kan se om jeg passer det eller ei.

Beklager om jeg uttrykte meg dårlig.

Lenke til kommentar

Du heter Hans og har verken bart eller skjegg?

Skuffende!

Jeg vet det. Jeg lever ikke opp til Tyskernavnet mitt.

Jeg er en skam for mine navnebrødre i sør. De har alle bart. Det var faktisk overraskende mange i Tyskland med bart, det er ikke en myte!

...og alle menn med bart der drikker øl til alle døgnets tider. Var flere som drakk en weissbier til frokosten.

Lenke til kommentar

Det blir "Everything you struggled for, is broken now" og ikke ", are broken now"? Right?

Du bruker are som regel ved flertall. Everything er entall i den forstand at det kun er en "alt". Dermed er "Everything you struggled for is broken now" helt riktig. Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...