Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nei. Det er ingen pågang. Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi trenger en sarcasm-font Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Det har jeg sagt lenge. Hva med italic som heller mot venstre, istedet for høyre? Da vil vi ha underlined, bold, italic og sarcastic Endret 20. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Dette intrikate spørsmålet går til alle menn, gutter, kvinner og jenter der ute. Jeg har nå fått relativt god skjeggvekst og lurer på dette. Bør jeg la skjegget i vokse i 2-3 dager for så og ta det, eller ta det hver dag og være glattbarbert hver dag? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Det kommer helt an på ansiktet ditt. Ser du bra ut med skjegg? Endret 20. februar 2011 av Br0dskive Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har nettopp spist min første middag med svigerforeldrene mine. Småskummelt, men trivelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det kommer helt an på ansiktet ditt. Ser du bra ut med skjegg? Det som er greia er at jeg aldri har latt skjegget vokse til at jeg kan se det. Lengste er vel en 4-6 dager. Tror jeg holder det glattbarbert. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Bør jeg la skjegget i vokse i 2-3 dager for så og ta det, eller ta det hver dag og være glattbarbert hver dag? La oss se på skjegget ditt, så får vi vurdere. Jeg pleier ha tredagersskjegg, for så å ta det. Det ser bra ut på meg. Post et bilde her av deg først glattbarbert, så todagers, så tredagers. Send PM når du har gjort det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har nettopp spist min første middag med svigerforeldrene mine. Småskummelt, men trivelig. Oh, gratulerer med ekteskapet! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Takk gud for internett! Har sitti 6 timer i bil idag for å komme fram til hytta på fjellet som vi har leid. HELDIGVIS var det et gratis trådløst nettverk her. Ferien er reddet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det kommer helt an på ansiktet ditt. Ser du bra ut med skjegg? Det som er greia er at jeg aldri har latt skjegget vokse til at jeg kan se det. Lengste er vel en 4-6 dager. Tror jeg holder det glattbarbert. Skjegg kan være veldig fint. La det vokse og se hva du synes. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Skjegg er fint. Du kan jo ende opp med å bli like heit som han her: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har nettopp spist min første middag med svigerforeldrene mine. Småskummelt, men trivelig. Oh, gratulerer med ekteskapet! Han er 15 Eller var det ironi? Uansett var det nok feil bruk av ordet svigerforeldre Det som er greia er at jeg aldri har latt skjegget vokse til at jeg kan se det. Lengste er vel en 4-6 dager. Tror jeg holder det glattbarbert. Tar det 4-6 dager uten at du ser det? Oi... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Han er 15 Tullebukk, det er jo du som er 15 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har nettopp spist min første middag med svigerforeldrene mine. Småskummelt, men trivelig. Oh, gratulerer med ekteskapet! Han er 15 Eller var det ironi? Uansett var det nok feil bruk av ordet svigerforeldre Hehe, tenkte på det siste jeg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Han er 15 Tullebukk, det er jo du som er 15 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tar det 4-6 dager uten at du ser det? Oi... Du må huske at ikke alle har samme skjeggvekst. Jeg har delte følelser i sammenheng med det at jeg har arvet skjeggvekst etter bestefaren min. Han måtte barbere seg 2 ganger om dagen noen ganger. Om morran, også igjen før han eventuelt skulle bort i selskap.Jeg kan ikke gå en dag engang uten at det syns Tullebukk, det er jo du som er 15 ☭ Vi er alle 15 ☭ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hehe, tenkte på det siste jeg. Jaok.. Da er vi enige da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det kjedelige med å reise rundt er all ventingen.. @Gardermoen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du må huske at ikke alle har samme skjeggvekst. Jeg har delte følelser i sammenheng med det at jeg har arvet skjeggvekst etter bestefaren min. Han måtte barbere seg 2 ganger om dagen noen ganger. Om morran, også igjen før han eventuelt skulle bort i selskap. Jeg kan ikke gå en dag engang uten at det syns Nei, greit nok det, men 6 dager synes jeg var veldig mye.. Men, -det kan godt være.. Sant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg