Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeasus fuckings christ...

Dette er det eneste jeg ikke liker med Gili Trawangan, jeg ble spurt hele FEM ganger om jeg ville kjQpe weed de 300m det tok meg A gA fra utestedet som hadde pubquiz og til rommet mitt.

Har ogsA blitt spurt om jeg ville kjQpe ICE, og selvfQlgelig magic mushrooms, men det er det skilt om, sA det pusher de ikke sA mye :ermm:

Lenke til kommentar

Jeasus fuckings christ...

Dette er det eneste jeg ikke liker med Gili Trawangan, jeg ble spurt hele FEM ganger om jeg ville kjQpe weed de 300m det tok meg A gA fra utestedet som hadde pubquiz og til rommet mitt.

Har ogsA blitt spurt om jeg ville kjQpe ICE, og selvfQlgelig magic mushrooms, men det er det skilt om, sA det pusher de ikke sA mye :ermm:

Alle ex.phil-hippiejævler drar jo til bali, så det må jo være konstant flow av drugs.

Lenke til kommentar

NA er jo dette litt fra Bali da + at har kun sett to andre nordmenn her (en del svensker da)

I tillegg sA var de visst strenge straffer for A smugle inn til Bali, sA alt er nok hjemmevokst :hmm:

Jaja, godt det for det meste er pA kveldstid ogs ikke sA ofte pA dagen.

Men ja, er en del hippietyper her, selv om det er langt ifra alle, er til og med barnefamilier her.

Stedet har nok endret seg en del siden 80-90tallet

Lenke til kommentar

Litt festlig, alle postkassene i blokka er i inngangspartiet, og på en navnelapp klistret på for litt siden står det bare MAKKA.

Betyr det at de selger makka, altså amfetamin, i leiligheten tro?

Vi har også en kar som digger etternavnet sitt så mye at han har to utropstegn bak etternavnet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...