svelemoe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ser ut som spillelista til noen på VGS yrkesfag. Og hva hører så De på, Mr. Perfect? Av erfaring virker det mer som om yrkesfag er alt dette techno og hiphop drittet enn det jeg hører på. Og til info så har jeg gått restaurant og matfag (yrkesfag). Haha, great, kritisere andre for å vere dømmande, så vere like dømmande sjølv. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Haha, great, kritisere andre for å vere dømmande, så vere like dømmande sjølv. Det går fint an å høre på techno og hiphop. Liker mer av det eldre innen hiphop selv (NWA f. eks), men det som appellerer mest til meg er det som finnes i spillelisten på Spotify. Technoen kan holde seg på nattklubber, eneste gangene det går an å høre på for min del iallefall. techno Nei. Neivel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Går ut ifra at du mener popdancevarianter og ikke techno, men ok. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva skjer med å dra ekstremt mange under en og samme kam? En fra VGS yrkesfag? Wat? Ikke alle som er skoleleie fordi de sliter på skolen velger yrkesfag vet du Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Og hva hører så De på, Mr. Perfect? Tja, jeg postet dette på musikkforumet for en stund siden. 2000. Modest Mouse - The Moon & Antarctica Radiohead - Kid A The Avalanches - Since I Left You Deltron 3030 - Deltron 3030 Shellac - 1000 Hurts 2001. Daft Punk - Discovery Converge - Jane Doe maudlin of the Well - Bath Stars of the Lid - The Tired Sounds of Stars of the Lid Jaga Jazzist - A Livingroom Hush 2002. Agalloch - The Mantle ...And You Will Know Us by the Trail of Dead - Source Tags & Codes Ricardo Villalobos - Alcachofa The White Birch - Star is Just a Sun Interpol - Turn On the Bright Lights 2003. Explosions in the Sky - The Earth Is Not a Cold Dead Place Mew - Frengers Calexico - Feast of Wire Nujabes - Metaphorical Music The Postal Service - Give Up 2004. Modest Mouse - Good News For People Who Love Bad News Death From Above 1979 - You're A Woman, I'm A Machine Madvillain - Madvillainy Circle Takes the Square - As the Roots Undo Franz Ferdinand - Franz Ferdinand 2005. Jaga Jazzist - What We Must Gospel - The Moon is a Dead World The Samuel Jackson Five - Easily Misunderstood Mono & World's End Girlfriend - Palmless Prayer / Mass Murder Refrain Kashiwa Daisuke - April.#02 2006. Emancipator - Soon It Will Be Cold Enough Brand New - The Devil and God Are Raging Inside Me Agalloch - Ashes Against the Grain Joanna Newsom - Ys Susanna and the Magical Orchestra - Melody Mountain 2007. Kashiwa Daisuke - Program Music I Bon Iver - For Emma, Forever Ago Burial - Untrue Dinosaur Jr. - Beyond 65daysofstatic - The Destruction of Small Ideas 2008. Have a Nice Life - Deathconsciousness Lights Out Asia - Eyes Like Brontide La Dispute - Somewhere at the Bottom of the River Between Vega and Altair Maybeshewill - Not For Want of Trying Fuck Buttons - Street Horrrsing 2009. Fuck Buttons - Tarot Sport Animal Collective - Merriweather Post Pavilion Dinosaur Jr. - Farm Tim Hecker - An Imaginary Country Do Make Say Think - Other Truths 2010. The Tallest Man on Earth - The Wild Hunt 65daysofstatic - We Were Exploding Anyway Grum - Heartbeats Shining - Blackjazz Agalloch - Marrow of the Spirit Haha, great, kritisere andre for å vere dømmande, så vere like dømmande sjølv. Metal- og hard-rock-folk er eksperter på akkurat det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ikke alle som er skoleleie fordi de sliter på skolen velger yrkesfag vet du Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ikke alle som er skoleleie fordi de sliter på skolen velger yrkesfag vet du Jo, de aller aller fleste. Det jeg tror du mener å si er "Ikke alle som velger yrkesfag er skoleleie" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg går på yrkesfag og er langt ifra skolelei Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva skjer med å dra ekstremt mange under en og samme kam? En fra VGS yrkesfag? Wat? Det heter "å skjære alle over én kam". Jeg tror jeg har sett det uttrykket skrevet feil oftere enn riktig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er ikke den smarteste kniven i skuffen. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er ikke den skarpeste skjéen i skuffa? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Så ikke så gale ut det, Lord Britishface. Selv om det er mange ukjente band der (for min del). Men musikk er subjektivt, screw it with the arguments Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvorfor er jeg våken nå? Det er dagen derpå! jeg Jeg liker ikke å være oppe så tidlig da. -_- Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Sjur: Dakkars. Fyllesjuk? Selv våknet jeg klokken ni igjen! Irriterende. Klarer vanligvis å sove til 10-11 når jeg har fri, men de siste tre dagene har jeg vært oppe litt etter ni. Endret 20. februar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg drømte jeg var bakfull herifra til helvete og måtte dra på harry potter film 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://open.spotify.com/user/friction92/playlist/4KA64ZZ0n35GmRDQZZnNgI The music. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Får ta en liten dobbelpost, siden alle andre er døde. Jeg har forholdsvis vondt i halsen, i ett spesielt "punkt". Mamma mener det er halsbetennelse eller noe og sier jeg må stikke til legevakta. Meh. Jeg tror ikke jeg gidder det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg drømmte at det var IN for alle forumsmenn å kle seg som damer når de møttes å skulle ha det gøy. Det var litt... forstyrrende. Endret 20. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) du drømte ikke bare om en haug med datasmurfer da? redigert: leif Endret 20. februar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg