Diskutant Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har ikkje ferie før om ei veke eg Ferie? Hva er det? Og på torsdag har me munnleg PRØVEeksamen, av alle ting. Ja? Har du ikke lyst å øve deg til eksamen, så du vet hva det går i? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Aha. Selv har jeg ferie, skjønner du. *Gni det inn* Aha. Selv er jeg ferdig med skolen, skjønner du. Og kan for det meste sove til langt på dag uansett. Endret 19. februar 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 VACATION?! NO LA VACATION. Siempre trabajo! Yo no trabajo! Es muy bien. No me gusta trabajar. me gusto estar en mi casa. Dere får lov til å beundre mine språkkunnskaper. Så lenge dere ikke begynner å sende meg fanbrev. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg er en mann av flere språk, og disse begynner å utfolde seg når jeg har litt etanolholdig fluidum innabords. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hahaha. Jeg hadde visst en episode der jeg konsekvent snakka engelsk gjennom en hel kveld. Litt usikker på hva som skjedde I HODET MITT. Endret 19. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hahaha. Jeg hadde visst en episode der jeg konsekvent snakka engelsk gjennom en hel kveld. Litt usikker på hva som skjedde. Utifra ditt eget utsagn, og en analyseringsevne ennå ikke observert på denne siden av kloden, så vil jeg tro du snakket engelsk gjennom en hel kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 now playing: I Like it - Enrique Iglesias feat. Pitbull (Jersey Shore theme) Dette fra Vowels eminente spilleliste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har ikkje ferie før om ei veke eg Og på torsdag har me munnleg PRØVEeksamen, av alle ting. Me hadde munnleg prøveeksamen i Norsk og Engelsk i 8. og 9. Skal vel ha det igjen no snart. Gleder meg til neste veke Mandag - Tirsdag: Ingenting spesielt. Onsdag: Bursdag Torsdag: Teatertur til Bergen med klassen. Me reiser kl. 9 og er framme ca kl. 12. Og teateret begynner ikkje før kl. 19.30 Fredag: Fri Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 nettopp hatt ferie jeg. skole igjen på mandag Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 now playing: I Like it - Enrique Iglesias feat. Pitbull (Jersey Shore theme) Vik fra meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 now playing: I Like it - Enrique Iglesias feat. Pitbull (Jersey Shore theme) Dette fra Vowels eminente spilleliste! Ti minuspoeng. Also: Nattmat: Den største oppfinnelsen siden sirkus. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ikke hat meg for min musikksmak. Det er min eneste medfødte dysfunksjon. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ikke hat meg for min musikksmak. Det er min eneste medfødte dysfunksjon. Du er ikkje aleine. Eg fekk 885 på http://anthony.liekens.net/pub/scripts/last.fm/supereclectic.php? Men det er sikkert kun fordi eg høyrer på mykje dritmusikk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ikke hat meg for min musikksmak. Det er min eneste medfødte dysfunksjon. Jeg har mange, men dårlig musikksmak er heldigvis ikke en av dem. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 http://open.spotify.com/user/friction92/playlist/4KA64ZZ0n35GmRDQZZnNgI The music. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 http://open.spotify.com/user/friction92/playlist/4KA64ZZ0n35GmRDQZZnNgI The music. Jeg hører fortsatt skjærende hyl i øret mitt. Det i seg selv er en prestasjon. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg hører fortsatt skjærende hyl i øret mitt. Det i seg selv er en prestasjon. Skal ærlig innrømme at det er mye "skrikemusikk" der, men jeg liker det. Men herre, har jo Sabbath, Pink Floy og Rush der og, det er iallefall bra musikk. Med mindre du er mer innpå den elektroniske musikken, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 http://open.spotify....0n35GmRDQZZnNgI The music. Meh. Dette, derimot. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Gud, der var det mye døvt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg