svelemoe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) står dt i retningslinjan te forumet at æ må skriv på bokmål? e lei av å skriv bokmål no fordi dt tar lengre tid........... Tek lengre tid med femtidobbelt punktum også. 1 person (du) skreiv det innlegget, minst 5 las det. du brukte kanskje 10 sekund på å skrive det, men dei andre hadde brukt mykje lenger tid på å lese det uforståelege dialekt-rablet ditt enn om det hadde vore bokmål/nynorsk. Så om du er ein egoistisk jævel som kun tenkjer på di eiga tid, berre fortsett slik. Skriv "dt", som ikkje ein gong kan kallast dialekt, skriv æ, som høyrest ut som nokon som har fått eit blåskjel i halsen, bruk apokope ivrig, bli mindre likt, enkelt og greitt. Edit: ikkje ta dette som eit personangrep, det er kun ein generell rant over dialekt-nissar. Eg er alt for glad i komma Endret 19. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) står dt i retningslinjan te forumet at æ må skriv på bokmål? e lei av å skriv bokmål no fordi dt tar lengre tid........... Enten bokmål eller nynorsk. Dialekt er ikke noe skriftspråk. edit: Kan ikke huske om det er noen regel, men en norme er det vel mer å regne som. Endret 19. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) *Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Endret 19. februar 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tycker ni at en blanding of English, Norsk, Dansk och Svenska skal vara prohibited? Eller måske skal man keep to ett språk? 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Tycker ni at en blanding of English, Norsk, Dansk och Svenska skal vara prohibited? Eller måske skal man keep to ett språk? Det kommer nok ann på sammenhengen... Endret 19. februar 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Når på dagen pleier gatekjøkkener å åpne? Finner ingen info om åpningstider på mitt gatekjøkken på internett og lurer på om det finnes en slags norm. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Når på dagen pleier gatekjøkkener å åpne? Finner ingen info om åpningstider på mitt gatekjøkken på internett og lurer på om det finnes en slags norm. Kommer an på om det ligger i byen eller ikke. Ligger det i byen er det nok nattåpent i kveld Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, det ligger ikke i sentrum, men innenfor Oslos bygrense. Det jeg lurer på er ikke om de har åpent på natten, men når de åpner morgenen etter (søndag). Rundt 10-12ish? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, det ligger ikke i sentrum, men innenfor Oslos bygrense. Det jeg lurer på er ikke om de har åpent på natten, men når de åpner morgenen etter (søndag). Rundt 10-12ish? Søndag? Da er det vel opp til den enkelte, så helt umulig å svare på Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvem faen var det som bestilte 20 minus når jeg glemte jakke hjemme? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvem faen var det som bestilte 20 minus når jeg glemte jakke hjemme? I did. Jeg har nemlig makt over værgudene. Jeg, Thor, Odin og Loke skal faktisk ha en liten pokerkveld imorgen. Alle som vil kan joine. Men må advare, Thor har temperament. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så hvaslags planer har folket for ferien? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvilken ferie? ...jeg skal vel jobbe litt, tenker jeg. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Aha. Selv har jeg ferie, skjønner du. *Gni det inn* Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har ikkje ferie før om ei veke eg Og på torsdag har me munnleg PRØVEeksamen, av alle ting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 VACATION?! NO LA VACATION. Siempre trabajo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg