Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Trodde Justin Bieber hadde kommet ut med en ny låt. Viste seg å være Norges MGP-bidrag til årets show. Ny avatar? Jon Kortajarena? anyhow, stikker å ser på boksing. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Noen i Grenlandsområdet som vil spandere en øl på meg i kveld? Blakk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Kom akkurat til å tenke på hvor kult det hadde vært å spille paintball på en real-life de_dust2 bane Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ny avatar? Jon Kortajarena? Oh yes. Kunne gjerne ha hatt han i senga mi. Rawrr! Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Akk ja, nå er det på tide å ta seg en skarp en og vente på at fightnight fra London skal starte. I kveld skal jeg se folk slå seg helseløse. Hva skal dere? hvilken kanal? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (sony) Walkman er en serie produkter med bærbar musikk fra Sony. Det begynte med kassettspiller, ja, men har utviklet seg med årene og er nå også mp3-spillere. Beklager, Walkman vil alltid være synonymt med kassettspiller for alle født før nittitallet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ny avatar? Jon Kortajarena? Oh yes. Kunne gjerne ha hatt han i senga mi. Rawrr! Fysj for et griseprat! Gå rett opp på rommet mitt, du har vært en slem jente. __________________ Headhunterz, det er Tv2 Sport. Med britiske kommentatorer og greier, skikkelig saker. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 omg, har ikke den kanalen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 hvem var idioten som har bestemt at jeg ikke skulle drikke idag? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 står dt i retningslinjan te forumet at æ må skriv på bokmål? e lei av å skriv bokmål no fordi dt tar lengre tid........... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, det gjør nok det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 står dt i retningslinjan te forumet at æ må skriv på bokmål? e lei av å skriv bokmål no fordi dt tar lengre tid........... Bokmål eller nynorsk, men IKKE dialekt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Wow, jeg fant en på forumet som sliter med akkurat samme lidelse i knærne som meg. Trodde jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg sliter med retningskriving. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg sliter med retningskriving. http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (sony) Walkman er en serie produkter med bærbar musikk fra Sony. Det begynte med kassettspiller, ja, men har utviklet seg med årene og er nå også mp3-spillere. Beklager, Walkman vil alltid være synonymt med kassettspiller for alle født før nittitallet. Det er irrelevant når du er født (jeg óg er født før 90-tallet), da Sony er selskapet som har (og alltid har hatt) rettigheter på navnet Walkman. Så Walkman er ikke bærbare kassettspillere, men bærbare musikkspillere. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Uansett hvor vondt det her gjør, så må jeg si meg enig med lord britface her. Walkman er, og vil for all tid være, kassetspiller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Uansett hvor vondt det her gjør, så må jeg si meg enig med lord britface her. Walkman er, og vil for all tid være, kassetspiller. Selv om jeg er født etter 80-tallet er jeg enig med deg og Lord Britface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg