Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, jeg får det vel engang i løpet av våren. Skal operere da og skal be de lage det. PS: Pakken har kommet, i are happy. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hansern skal bli halvt robot. Er rimelig gøyalt, vært det selv en periode. Slapp så vidt inn i USA da sikkerhetskontrollen trodde jeg hadde operert inn guns i beina Endret 19. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hansern skal bli halvt robot. Er rimelig gøyalt, vært det selv en periode. Slapp så vidt inn i USA da sikkerhetskontrollen trodde jeg hadde operert inn guns i beina Jeg flyr ca. 1-2 ganger i måneden eller mer så det kommer til å suge. Uansett, hva skjer med at du har tatt bort den awesome spotify-listen i signaturen din? Jeg hører på den nå. Now playing In for the kill - La Roux. Endret 19. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Den ble rett og slett for awesome til å deles på nett, nå er den kun for spesielt utvalgte Hører selv på Jokke, siden sola skinner inn vinduet n all dat shit Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 JA JA JA!!!! Snart plussgrader igjen! FUCK YEAHAAAA! 1 Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 God morgen mine venner Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 God morgen mine venner God morgen, det ser ut som om du er ny her. Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 God morgen mine venner God morgen, det ser ut som om du er ny her. Velkommen til forumet! Ja jeg er ny her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Åh, jeg vil at det skal være i kveld ... NÅ! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja jeg er ny her. Ground rules DNFK: Eier du ikke selvironi; fuck off. Tar du for lett på ting; fuck off. Blir du fornærma hvis noen ikke har samme mening som deg; fuck off. Aksepterer du automatisk meg som din gud; fuck off. Blir du fornærma av den meldinga her, fuck off. L4r5 er herre over DNFK, hans ønske skal være din lov her inne. Dette kan by på visse seksuelle problemer, og hvis du ikke finner det i det; fuck off. Ta alt jeg skriver her inne med en klype salt, men aldri hele bøssa. DO I MAKE MYSELF CLEAR, MAGGOT?! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ground rules DNFK: Eier du ikke selvironi; fuck off. Tar du for lett på ting; fuck off. Blir du fornærma hvis noen ikke har samme mening som deg; fuck off. Aksepterer du automatisk meg som din gud; fuck off. Blir du fornærma av den meldinga her, fuck off. L4r5 er herre over DNFK, hans ønske skal være din lov her inne. Dette kan by på visse seksuelle problemer, og hvis du ikke finner det i det; fuck off. Ta alt jeg skriver her inne med en klype salt, men aldri hele bøssa. DO I MAKE MYSELF CLEAR, MAGGOT?! Tror jeg tar de reglene dine med en stor spiseskje grovt havsalt. Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja jeg er ny her. Ground rules DNFK: Eier du ikke selvironi; fuck off. Tar du for lett på ting; fuck off. Blir du fornærma hvis noen ikke har samme mening som deg; fuck off. Aksepterer du automatisk meg som din gud; fuck off. Blir du fornærma av den meldinga her, fuck off. L4r5 er herre over DNFK, hans ønske skal være din lov her inne. Dette kan by på visse seksuelle problemer, og hvis du ikke finner det i det; fuck off. Ta alt jeg skriver her inne med en klype salt, men aldri hele bøssa. DO I MAKE MYSELF CLEAR, MAGGOT?! Da passer jeg vel perfekt inn her. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 SnittLeif er forumets Voldemort, avada kedavra. Fuck off Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal du på druen, Sjur? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg fikk en Gin flaske på 40ml av en kompis istad, og bakpå står det at jeg skal blande halve flasken med 0,7 liter 45% sprit. problemet er at jeg ikke har sprit, derfor lurer jeg på, må man blande det det med sprit? eller går det å blande det med noe annet også? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er ikke Gin du har fått det er essens for å lage noe som ligner på Gin. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 ja det står essens på den, er det ikke noe jeg kan blande den med sånn at den blir drikkenes? untatt sprit. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 SnittLeif er forumets Voldemort, avada kedavra. Fuck off Den var over kanten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg