BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 @Egil Det hele startet da jeg var hele 10 år gammel. Jeg var alene hjemme, klokken var vel 1-2 om natta. Så skulle jeg se en politifilm, husker ikke hvilken det var. Men husker bare at politiet ble drept, en etter en. Hvorfor jeg føler ubehag ved denne typen filmer er fordi at naboen min da, var politi. Hun var en av de snilleste jeg kjente, hun brukte og bake kaker og kjeks til meg. Hun kjøpte også store bursdagsgaver, selv om jeg egentlig ikke kjente henne noe serlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 I see... Denne naboen. Følte du noen ganger at hun fylte en rolle i livet ditt? En rolle som eventuelt noen andre burde hatt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hva har verden blitt til? HD kvalitet er plutselig ett must i komiserier? I CALL OFGHUADFJADFA ON THAT! Det er alltid et pluss. Og Friends i 720p er helt kreisi. Det er som å finne en gammel Walkman og oppdage at den plutselig kan spille FLAC. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hva har verden blitt til? HD kvalitet er plutselig ett must i komiserier? I CALL OFGHUADFJADFA ON THAT! Håper du tuller nå. Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei om du tror hun var som en mors-figur for meg så tar du feil, virket mere som ei tante. Men så bor jeg i Nord-Norge, og den ekte tanta mi bor i Drammen. Så kan hende hun fylte den rollen for meg. Men jeg liker alle andre filmer som ikke har så mye "politi-innhold". Kanskje jeg burde melde meg på den serien som går på Tv-Norge på søndager. Hvis du vet hvilken jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Fangene på Fortet? eller er det på Tv3 det kanskje Endret 19. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er alltid et pluss. Og Friends i 720p er helt kreisi. Det er som å finne en gammel Walkman og oppdage at den plutselig kan spille FLAC. Må bare påpeke at lydkvaliteten du får på CDer er akkurat den samme som FLAC filer, your argument is invalid. Håper du tuller nå. Jeg skriver ofte tull, men ikke nå. Ser poenget i filmer som krever grafisk detalj osv. men ikke Friends.... Lenke til kommentar
BROOKLYN Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fangene på Fortet er på Tv3, det følger jeg med på. Men jeg mener det healing-programmet som nettopp er startet på Tv-Norge, tror det går 21.30 på søndager. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Må bare påpeke at lydkvaliteten du får på CDer er akkurat den samme som FLAC filer, your argument is invalid. Walkman = kassettspiller. Endret 19. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg skriver ofte tull, men ikke nå. Ser poenget i filmer som krever grafisk detalj osv. men ikke Friends.... Så du klager på bedre kvalitet ? Første gangen jeg har hørt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Walkman = kassettspiller. Eventuelt lommekassettstereo. -> http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.2720 Bare synd jeg ikke finner klippet. Det var blant annet med i en episode av Typisk Norsk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes ikke det er så nøye med HD, jeg. Jeg tror faktisk jeg foretrekker at det er litt uklart. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Walkman = kassettspiller. Trodde Walkman var mobile CD-spillere jeg, jaja... Så du klager på bedre kvalitet ? Første gangen jeg har hørt det. Jeg klager på at i dag brukes "HD-kvalitet" som ett salgsargument, og det gjør ikke programmet spesielt bedre hvis det er i HD-kvalitet uten at det er nødvendig. Noe annet som er helt på trynet er å kalle noe for "HD-lyd". Det finnes faen ikke! Det heter High Fidelity/Hi-Fi. Endret 19. februar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Trodde Walkman var mobile CD-spillere jeg, jaja... Det het Discman. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Walkman = kassettspiller. Trodde Walkman var mobile CD-spillere jeg, jaja... Du er født i '98 eller? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes ikke det er så nøye med HD, jeg. Jeg tror faktisk jeg foretrekker at det er litt uklart. Da blir det liksom litt greit å gråte litt? Blir ikke noe dårligere kvalitet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da blir det liksom litt greit å gråte litt? Blir ikke noe dårligere kvalitet Eller bare ta av seg brillene for de som bruker det Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes ikke det er så nøye med HD, jeg. Jeg tror faktisk jeg foretrekker at det er litt uklart. What is this I don't even Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 God morgen. For dere under 18 som er villig til å kaste bort penger så ha polet lansert dyr saft. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewApplication-Health Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg