Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

@Egil

Det hele startet da jeg var hele 10 år gammel. Jeg var alene hjemme, klokken var vel 1-2 om natta. Så skulle jeg se en politifilm, husker ikke hvilken det var. Men husker bare at politiet ble drept, en etter en. Hvorfor jeg føler ubehag ved denne typen filmer er fordi at naboen min da, var politi. Hun var en av de snilleste jeg kjente, hun brukte og bake kaker og kjeks til meg. Hun kjøpte også store bursdagsgaver, selv om jeg egentlig ikke kjente henne noe serlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

I see...

Denne naboen. Følte du noen ganger at hun fylte en rolle i livet ditt? En rolle som eventuelt noen andre burde hatt.

Lenke til kommentar

Nei om du tror hun var som en mors-figur for meg så tar du feil, virket mere som ei tante. Men så bor jeg i Nord-Norge, og den ekte tanta mi bor i Drammen. Så kan hende hun fylte den rollen for meg. Men jeg liker alle andre filmer som ikke har så mye "politi-innhold". Kanskje jeg burde melde meg på den serien som går på Tv-Norge på søndager. Hvis du vet hvilken jeg mener

Lenke til kommentar

Det er alltid et pluss. Og Friends i 720p er helt kreisi. Det er som å finne en gammel Walkman og oppdage at den plutselig kan spille FLAC.

Må bare påpeke at lydkvaliteten du får på CDer er akkurat den samme som FLAC filer, your argument is invalid.

Håper du tuller nå.

Jeg skriver ofte tull, men ikke nå. Ser poenget i filmer som krever grafisk detalj osv. men ikke Friends....

Lenke til kommentar

Walkman = kassettspiller.

Trodde Walkman var mobile CD-spillere jeg, jaja...

Så du klager på bedre kvalitet ? Første gangen jeg har hørt det.

Jeg klager på at i dag brukes "HD-kvalitet" som ett salgsargument, og det gjør ikke programmet spesielt bedre hvis det er i HD-kvalitet uten at det er nødvendig.

Noe annet som er helt på trynet er å kalle noe for "HD-lyd". Det finnes faen ikke! Det heter High Fidelity/Hi-Fi.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...